11. 7. 2014

Alverde - Telové maslo bobuľový sen

Pred nedávnom som natrafila v DM-ku na limitku od Alverde. Ja mám rada kozmetiku od Alverde a hlavne telovú kozmetiku. Síce nemám moc rada sladučké vône, rozhodla som sa som sa toto maslo vyskúšať, keďže je to limitka Je určené na veľmi suchú pokožku. Obsahuje olej zo sóje ,slnečnice a olív a bambucké maslo. Malo by voňať po malinách,jahodách a čučoriedkach. Ja osobne tam cítim hlavne tie čučoriedky. Veľké plus je ,že vôňu cítiť na pokožke a keď som ho použila pred spaním, tak som ju cítila aj ráno :). Ale je to naozaj veľmi sladká vôňa. 







Maslo nie je tak hutné ako iné maslá od Alverde, sa dobre na pokožke rozotiera, dlhšie sa vsakuje. Pokožku dobre hydratuje, ale nemyslím si ,že jeho hydratácia stačí na veľmi suchú pokožku. Na veľmi suchú by som skôr volila maslo s makadamiavými orieškami. Na položke je chvíľu lepkavé ,ale do 1-2 minút sa poriadne vsiakne a môžem skočiť do šiat.
Myslím si, že toto maslo je veľmi dobré a oplatí sa ho vyskúšať, ale kvôli jeho až veľmi sladkej vôni si ho nechám na chladnejšie dni, aby ma celú nedoštípali komáre :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena