17. 7. 2014

Avon Gel finish

Dnes vám  predstavujem laky Gel finish od Avonu. Málo kedy si kupujem niečo z Avon alebo Oriflame, iba ak majú niečo zaujímavé. Gel finish je lak 3v1: podkladový lak pre vyhladenie a ochranu, farebný lak ,ktorý kryje v jednej vrstve a povrchový lak pre posilnenie a intenzívny lesk.

 


Mám 2 odtiene, levanduľový a marine blue. Laky kryjú v 2 vrstvách, po nalakovaní vytvoria naozaj krásny lesk. S levanduľovým sa lepšie pracuje ako s Marine blue, ktorý je hustejší. 1. vrstva uschne do minúty, po nalakovaní 2. vrstvy je potrebné čakať aspoň 10 minút. Výdrž je cca 3 dni. Mal by aj posilňovať nechty, ale vôbec som si nevšimla ,že by sa mi kvalita nechtov zmenila k lepšiemu.


Ospravedlňujem sa za nechty a zádery, ale mám ruky vysušené od papiera, s ktorým robím počas brigády :)
Tieto laky stoja okolo 4,5€ , čo mi príde dosť, pretože nie sú až také úžasné ako Avon popisuje. Myslím si ,že sú rovnaké ako drogérkové laky, ak by sa pretreli na konci nejaký nadlakom s vysokým leskom, ale keď je v akcii ,tak môžem odporučiť. 



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena