14. 7. 2014

Cukrový lak

Na mojej prechádzke po drogérii som si všimla novinku od Gabriella Salvate. Sú to  laky s cukrovým efektom. S touto značkou mám málo skúseností, tak som sa rozhodla jeden lak vyskúšať. Už som pár lakov z trbietkami a rôznymi čiastočkami vyskúšala. A moje skúsenosti nie sú moc dobré, pretože buď som nemohla dostať trblietky z fľaštičky na necht alebo odlakovávanie bolo príšerné. Ale nedala som sa odradiť predošlými skúsenosťami a jeden som sa rozhodla zaradiť do mojej zbierky.

 Laky sú iba v 6 odtieňoch, čo je dosť veľká škoda. Ja som si kúpila červený odtieň 04 Passione. Má v sebe častočky rôznej veľkosti, takže na nechte vytvára naozaj krásny efekt. Kryje v 2 vrstvách , ja som si kvôli efektu dala 3 vrstvy. Tretia vrstva zaschla do 10 minút, čo ma dosť prekvapilo. Čakala som ,že to bude dlhšie, pretože nie je rýchloschnúci lak.



Výdrž laku je skvelá. Bez podkladového laku a nadlaku vydržal na nechtoch bez poškodenia 6 dní a to prežil aj umývanie dlážky. Povrch nechtu je trošku hrboľatý, ale ak by to niekomu vadilo, stačí si nechty pretrieť priesvitným lakom.
Bola som zvedavá na odlakovávanie, či sa mi podarí ho dať dolu z nechtov len odličovacím tampónikom a odlakovačom alebo si budem musieť pomôcť alobalovou metódou. Tento lak sa celkom dobre odlakovať. Síce to trošku dlhšie trvá, ale ide to.  


  Podľa mňa je lak úplne skvelý. Výdrž je úžasná a odtiene sú sú krásne,len škoda že je ich len 6. Mám v pláne si kúpiť ešte odtieň 01 Farfalla. Lak nieje ani drahý ,stojí okolo 3,30€, takže veľmi veľká investícia to nie je. Určite stojí za vyskúšanie. 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena