18. 7. 2014

Láska medzi rúžmi

Prvá rada rúžom do Kate Moss je moja srdcovka. 02 Pink Polish bol aj prvý rúž ,ktorý som si kúpila. Väčšina báb začína s menej nápadnými rúžmi, ale to aby som nebola ja ,keby si nezačala s niečím najvýraznejším ,čo som našla :).




Celá rada mala okolo 17 odtieňov, cez naše hranice sa samozrejme všetky nedostali.  Dlho som mala len odtieň 02, ale nedávno som našla v drogérii aj odtiene 04 a 15. Je to tmavofialový a sivý odtieň. Takéto rúže bežne u nás nekúpim, a to ani bez internet, iba ak na ebayi, takže samozrejme som ich musela mať. :)


Rúž je krémový a krásne pigmentovaný, stačí len raz pretrieť pery a máte úžasne intenzívnu farbu. Čiastočne sa vsiakne do pier a ostane na nich skoro celý deň, prirodzene už nie tak intenzívny. V plnej krásne dá takých 5 hodín. Má tendenciu sa rozpíjať, ale kvalitná ceruzka vám s týmto problémom pomôže. Rúž vydrží aj nejaký ten nápoj, ale po jedle s nim určite nepočítajte. Na perách budú náznaky ,že tam niekedy rúž bol ,ale treba ho naniesť znova.


Zo sivého odtieňa som trošku sklamaná, hlavne kvôli pigmentácii. Treba pery pretrieť aspoň 10 krát ,aby bolo vidieť farbu. Výdrž má rovnakú, ale kvôli tej pigmentácii  to už nie je ono.

Aj napriek sklamaniu zo sivého odtieňa, si myslím, že nadšenkyne výrazných pier si pri tomto rúži prídu na svoje.

Produkty:
Rimmel Lasting finish by Kate 02 - 4,50€ (Dm)
Rimmel Lasting finish by Kate 04 - 1,50€( 101 Drogéria)
Rimmel Lasting finish by Kate 15 - 1,50€ (101 Drogéria)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena