19. 7. 2014

Oranžové sklamanie

Nájsť oranžový rúž u nás v drogérii je dosť veľký problém. Pár rúžov v nádychom oranžovej sa určite nájsť dá, ale pravá sýta oranžová, ktorá je viditeľná aj na perách ,tak tú nie je až také ľahké nájsť.
Po prekukaní a vyskúšaní všetkých "oranžových" rúžov aspoň v troch drogériach som našla úžasný odtieň 050 Princess Peach od Catrice z rady Ultimate Colour.

V skutočnosti nie je až taký žiarivý


Odtieň je naozaj krásny a sýty. Problém je ,že krásny je len na mojej ruke. Ešte má jedno plus, a to je obal. Je krásny a naozaj pevný, znesie toho určite oveľa viac ako klasické rúže. Ale to je len také malé mini-pidi plus.


Rúž sa tvári ,že má skvelú kryciu schopnosť . Na perách však zvýrazní všetky vrásky a šupinky, hádam aj tie ,čo tam nie sú.
Výdrž je mizerná. V plnej paľbe nedá ani hodinu. Za 2 hodiny ostanú na perách len zbytky rúžu, a to na línií pier. Vyzerá to ,ako keby som si obkreslila pery ceruzkou ,ale na rúž som už zabudla.


Pery nevysušuje, ale na druhú stranu to ani nestíha, kedže z pier utečie ,čo najrýchlejšie to ide. Jesť som si nim neskúšala ,ale pohár vody nevydržal.

Bola som z neho dosť sklamaná ,pretože niečo takéto som hľadala. Podľa mňa kombinácia modré líčenie a oranžový rúž na leto je geniálna. V recenziách som čítala len samé chváli na túto radu rúžov od Catrice, ale asi vždy musí byť jeden odtieň úplne inej kvality :).

Produkty:
Catrice Ultimate Colour 050 Princess Peach - 3,50€ (Dm)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena