16. 7. 2014

Prešľapy

Pri kúpe čohokoľvek asi vždy narazíme na niečo, čo ani zďaleka nie je také ,aké sme si predstavovali. Tak je to aj v pri kúpe kozmetiky. Dnes vám predstavím pár produktov,ktoré som si v poslednej dobe kúpila, ale vôbec mi nesadli a niektoré leteli hneď do koša.


Veet Superm Essence Depilační krém


Tento depilačný krém je určený na suchú a normálni pokožku, má odstraňovať chĺpky do 6 minút a obsahuje esenciálne oleje a zamatovú ružu.
Krém ale hrozne smrdí, až som cítila pálenie v nose, naozaj hrozná "vôňa". Neodstráni všetky chĺpky, depiláciu treba dokončiť žiletkou. Jediná výhoda je ,že pokožka je naozaj jemnejšia.

Himalaya Herbals Peel-off Mask - zlupovacia maska 


Maska má uvoľňovať póry, odstraňovať z pokožky škvrny, odumreté alebo poškodené tkanivá, upokojovať ,zvláčňovať a je vhodná na všetky typy pleti.
Maska nie je taká prírodná ako sa zdá obsahuje napr. parabény. Je tmavej farby, dobre sa nanáša na pleť, ale je skoro nemožné ju dať dole z tváre. Zlupovanie dosť bolí , keď som ju konečne dala dole, mala som podráždenú pleť a pálila mi aspoň štvrť hodinu. Aj parfemácia je hrozná, smrdí ako lepidlo. Použila som ju pár krát, dávala som si ju na tvár ,keď som bola vo vani, vtedy nezaschla úplne a lepšie sa zlupovala. Ale vôbec som si nevšimla nejaké zmeny na pleti.

Alverde Anti-schuppen Schampoo - šampón proti lupinám 


Šampón je určení hlavne pre mastné vlasy a je s obsahom liečivého bahna. 
Šampón pekne vôňa, nedráži pokožku hlavy, slabo pení, ale to väčšina prírodných šampónov. Nanešťastie vôbec vlasy nezbavuje lupín, mám pocit ,že som ich mala ešte viac. Síce tento šampón je na mastné vlasy, vôbec ich mastnoty nezbavil. Na druhý deň boli rovnako mastné ako predtým.

Alverde Beauty & Fruity 3v1 čistiaca pena


Pena čistí normálnu a mastnú pleť, odstraňuje nečistoty, prebytočný maz, make-up, vode odolný a očný make-up, tonizuje, osviežuje a zmatňuje.
Penu som si kúpila hlavne kvôli zmatneniu a bola som zvedavá ako bude odličovať. Make-up vôbec neodličuje, ak sa dostane do očí hrozne páli, obsahuje asi veľké množstvo alkoholu, pretože som mala už po jedno použití strašne vysušenú pleť. Balenie sa mi pokazilo už po 3. použití ,takže hneď letela do koša.

Avon simply delicate - upokojujúci neparfúmovaný  čistiaci gél na intímnu hygienu 


Gél má jemné a účinné zloženie pre každodenné pocit sviežosti. 
Je bez parfumácie ,takže to je veľké plus. Na začiatku bol gél skvelý, po nejakej dobre som cítila pálenie a svrbenie, takže som ho prestala používať. Toto sa mi stalo asi už s 3. intímnym gélom od Avonu, takže radšej budem verná produktoch s lekárne. 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena