22. 7. 2014

Prvé skúsenosti so S-he

V Dm-ku najčastejšie nakupujem značku Alverde. Značku S-he som vždy obchádzala bez povšimnutia.  Aj keď som niečo hľadala, nejakú konkrétnu farbu laku alebo rúžu, nikdy som to nehľadala v regály S-he. Mala som k nej predsudky, že je to typická drogériová značka, ktorá je lacná a nekvalitná. Tá nekvalita sa mi vždy pripomínala už len keď som pozrela na tie obaly. Očné tiene mali ako tak pekný obal, ktorý vyzerá že nič nevydrží ,ale dal sa prežiť. Rúže, linky ,maskary atď. mali to najhoršie balenie aké som videla. Viem, že balenie nieje až také dôležité, ale predsa aj ono je pri výbere dôležité.
Asi pred týždňom som si všimla ,že menia balenie ,aspoň na očných tieňoch ,takže tie staré dali do výpredaja. Laky, tiene a rúže boli o polovicu lacnejšie ,tak som sa rozhodla ,že aj tejto značke dám šancu



Kúpila som si štvorfarebné očné tiene (255 a 260) a očné tiene duo (140). Ako som už písala ,obal nevyzerá nijako pekne,ale zasa sa mi páči systém ,že paletky do seba zapadajú a tak nezaberajú až tak veľa miesta. K môjmu prekvapeniu očné tiene prášia iba trošku, majú trošku maslovitejšiu konzistenciu. Pigmentácia je naozaj celkom dobrá, nato ,že je to z drogérie. Ale tá výdrž je hrozná. Bez primeru ani nečakajte ,že vám na očiach vydržia aspoň hodinu. Ja pod ne dávam penové očné tiene, tie ich ako tak priletia na očné viečko. Pigmentácia sa na očiach po čase vytráca. Odtiene na výber sú naozaj veľmi krásne, ale pri plnej cene stoja približne toľko ,čo tiene od Catrice a tie naozaj vydržia na očiach.


Z lakov som si vybrala odtiene 247,170 a 279. Fľaštičky samozrejme nič moc, ale ide hlavne o produkt. Lak je až 10 ml. Štetček  je uzučký, čo je dosť veľká nevýhoda ,lebo môže pruhovať hlavne pri pastelových farbách. Odtiene ktoré som skúšala ja nepruhovali ,ale treba naniesť aspoň 2-3 vrstvy. Lak je dosť vodový, dúfam ,že keď trošku vyschne bude sa s nim lepšie pracovať. Výdrž je priemerná, cca 3 dni. Je to síce rýchloschnúci lak, ale treba mu dať po 3 vrstve asi tak pol hodiny ,aby sa nepoškodil.


Posledný produkt ,ktorý som si kúpila, bol rúž. Ja ako rúžový maniak som si musela kúpiť aspoň jeden. Mali v ponuke dokonca aj čierny ,ale keď som ho skúšala na ruku, tak skoro vôbec nefarbil. Nakoniec som si vybrala fialový odtieň 070. Je tmavofialový ,ale na perách už taký tmavý nieje. Extra výdrž od neho som ani nečakala, dá tak zvyčajne okolo 2 hodín, ale mne nevadí si pretrieť pery viac kráť za deň. Do vrások ani moc nezalieza. Je dosť lesklý, skôr by som povedala ,že je to viac pigmentovaný lesk na pery. Má aj podobné vlastnosti ako lesk. Ja mám celkom svetlé pery, takže mne to pekne vidno ,ale niekto, kto má červenšie pery ho vôbec nemusí byť vidno, nieje extra pigmentovaný.


Konečne mám aj ja nejaké skúsenosti zo značkou S-he, ale myslím si ,že mi to stačí. Určite sa dajú nájsť lepšie produkty za rovnakú cenu. Jediné ,čo by som si znova kúpila ,sú laky a tie môžem aj celkom odporučiť, ale to je asi tak všetko.

Produkty:
S-he Štvorfarebné očné tiene quattro 152/255 - 1,79€ (dm)*
S-he Štvorfarebné očné tiene quattro  152/260 - 1,79 (dm)*
S-he Očné tiene duo 151/140 - 1,49€ (dm)*
S-he Lak na nechty quick dry 121/279 - 0,79€ (dm)*
S-he Lak na nechty quick dry 121/170 - 0,79€ (dm)*
S-he Lak na nechty quick dry 121/247 - 0,79€ (dm)*
S-he Lipstick aqua shine 070 - 1,00€ (dm)*


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena