22. 8. 2014

Diamantový sen

Posledného polroka ma úplne pohltilo čítanie kníh. Nikdy pred tým som nemala čítanie moc v láske. Zavše som si niečo z povojnovej literatúry prečítala, ale to boli dokopy asi 3 knihy. Teraz prečítam asi jednu knihu za týždeň. Viem ,že to nie je moc ,ale pre mňa je to veľký pokrok :). Nanešťastie klasické papierové knihy zvyknú vysúšať ruky, nie je moc, ale trošíčka hej. Nemala som skoro nikdy problém so suchými rukami, ale cez tieto prázdniny sú na tom o niečo horšie. Možno je to mojom júlovou brigádou alebo zvýšeným počtom kníh ,ktoré mi prejdu rukami :).

Ako som spomínala ,nemám problém s extrémne suchými rukami (aspoň zvyčajne nie), tak mi bolo celkom jedno, aký krém si vyberiem, len nech trošku hydratuje. Už dávnejšie som písala o Mixa kréme, ktorý mi nesadol na denné používanie, pretože sa mi po jeho použití začali oveľa viac potiť ruky. Tak som si teraz kúpila krém od Balea Diamanten Traum.

Krém je 300ml balení s pumpičkou. Takže je to ideálny krém na doma. Mám ho pri posteli ,aby bol vždy po ruke. Kedže je to až 300ml balenie, nemusím sa báť ,že sa mi rýchlo minie.
Vôňa krému je naozaj očarujúca. Aj keď vôbec neviem vôňu definovať a ani neviem k čomu by som ju mohla prirovnať, ale je naozaj super. Viem si ju predstaviť aj ako parfém.


V zložení vôbec nenájdete dimethicone (čo je super,lebo vo väčšine krémov je vopchatý ), ale na druhú stranu sú tam zasa parabény :/. Konzistencia je dosť riedka, asi ako tekuté mydlo. Ja skôr preferujem hutnejšie krémy.
Vsakovanie do pokožky tiež nieje žiadna sláva. Trvá mu to na moje pomery hodne dlho.


Obsahuje panthenol, ktorý má hydratovať a regenerovať pokožku. Veľkú hydratáciu od neho nečakajte. Na také bežné požitie, kedy ruky nie sú veľmi poškodené a dehydrované, je dobrý. Ale suchým rukám moc nepomôže. Je to skôr krém, ktorý vám pomôže udržať ruky v taktom stave ,v akom ich máte. Ani ich nezhorší ,ale ani nezlepší.Po vsiaknutí sú ruky o trošku jemnejšie a voňavejšie ,ale to je asi tak všetko ,čo by sme mali od tohoto krému čakať.

Balea má tieto krémy s rôznymi vôňami ako napr. jahoda, čučoriedka, malina (nie som si istá, či všetky obsahujú pantenol, ale myslím si ,že zloženie bude na 99% rovnaké). Všetky by mali byť limitky. Najlepšie na týchto krémoch je ,že  vôbec nevoňajú umelo ,ale krásne sviežo. Kto ale hľadá strednú a vyššiu hydratáciu, tak vás tento krém sklame.


Použité produkty:
Balea Handlotion Diamanten Traum - 0,99€ (dm)*

*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena