20. 8. 2014

E.l.f. Studio Endless Eyes Pro Eyeshadow Paleta -100 kusov

Vždy som si kupovala len mono alebo duo tiene. Ale už dávno som rozmýšľala nad kúpou väčšej palety tieňoch. Najviac ich samozrejme nájdete na ebayi, lenže problém je v tom, že tie paletky sú z Číny a nikdy neviem, z čoho sú vyrobené. Tak som sa rozhodla zaobstarať si nejakú dostupnú paletku, ktorá sa dá kúpiť aj u nás.
Vybrala som si paletku od elfu. O ich paletkách som počula aj negatívne aj pozitívne ohlas, ale keďže tie paletky nie sú moc drahé, rozhodla sa dať jednej šancu. Najväčší problém elfu je v tom, že odtiene na stránke nezodpovedajú skutočnosti. Myslela som si ,že to nebude až taký veľký rozdiel, ale bohužiaľ je. Vybrala som si paletku 71605 (nenašla som ako sa volá), hlavne kvôli pestrosti farieb a aj kvôli tomu, že obsahuje ako matné tiene ,tak aj trblietavé. 

Takto vyzerá paletka na internete. Tie pastelové odtiene vyzerali úžasne.


A takto vyzerá paletka v skutočnosti.
Niektoré farby sú úplne iné ako mali byť. Nelíšia sa len v intenzite odtieňa ,ale aj vo farbe napr. namiesto ružovej sú tam oranžové. Keď som paletku prvýkrát otvorila ,tak ma zarazila jej "vôňa". Ešte v živote som nemala tiene ,ktorý by takto nepríjemné smrdeli. Paletka mala obsahovať mix matných a trblietavých tieňov. Bola som zvedavá na tie matné. Tých úplne matných je tu asi iba 10 a aj to tie najsvetlejšie, ktoré používam len na zjemnenie prechodu medzi tieňami.
Paletku som použila asi len na 3 líčenia a už podľa obrázku vidno ,že sa tiene míňajú naozaj rýchlo. Je to typická lacná paletka. Matné a skoro matné tiene prášia a sú málo pigmentované, trblietavé sú maslovitejšie a sú pigmentované oveľa viac.

Pod tiene som dala vždy bázu od elfu, tak neviem aká je výdrž bez nej, ale s bázou dajú tak pol dňa. Počas dňa začnú strácať intenzitu, ale nezlievajú sa do vrások.
Balenie je celkom dobré, čo to vydrží, ale ak by som niekde cestovala ,určite by som ju so sebou nebrala. Neviem ,či by balenie takú záťaž vydržalo. Ale ak ju budete používať iba doma, tak by malo byť stále funkčné. V paletke je aj malé zrkadielko a 2 obojstranné aplikátory, ktoré v prípade núdze môžete využiť.

Paletka nie je zlá pre toho, kto si nepotrpí na veľkú pigmentáciu, chce mať pokope väčší počet tieňoch a nemaľuje sa až tak často. Ak má niekto rád prirodzené a nie moc výrazné líčenie, tak vtedy môžem túto paletku odporučiť. Určite ju budete využívať a aj si ju obľúbite. Ak chcete vytvoriť výrazné farebné líčenie ,tak s týmto to moc nepôjde. Samozrejme sa dá pomôcť primerom, bielou ceruzkou a vrstvením tieňov, ale bude to trvať naozaj, naozaj dlho ,kým z týchto tieňoch dostanete farbu, akú si predstavujete. Vtedy by som radšej investovala do niečoho kvalitnejšieho napr. Sleek.


Použité produkty:
E.l.f. Studio Endless Eyes Pro Eyeshadow Paleta -100 kusov #71605 - 17,00€ (www.elf.sk) *


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena