27. 8. 2014

Hydrofilný odličovací olej

Hydrofilné odličovacie oleje už vyše roka patria do mojej základnej kozmetickej výbavy. Sú úžasným pomocníkom pri odličovaní. Nezvyknem si kupovať jeden výrobok viackrát, pretože rada skúšam nové veci, ale k tomuto produktu sa musím stále vracať, lebo je fakt boží.




Odličovací olej je v sklenom (50 ml) a plastovom (250 ml a viac) balení. Ja si kupujem to najmenšie 50 ml balenie, pretože sklený obal je stálejší a olej si tak uchová svoje vlastnosti. Problém môže nastať pri cestovaní ,ale vtedy si časť oleja prelievam do mini plastovej nádobky, ktorú mám z hotelového šampónu :).


Olej sa používa tak, že na vlhký tampón nanesiete pár kvapiek. Odstráni hocijaký make-up. Jemný, výrazný, gélové linky aj vodeodolný. Vôbec neštípe a nedráždi oči. Mám citlivú pleť, ktorá neznesie hocijaký krém ,make-up alebo masku, ale tento olej mi sadol úplne.50 ml mi zvykne vydržať asi tak 3-4 mesiace, a to ho používam ráno a večer.

Suchá pleť                                Ružové drevo, Levanduľa,Medovka, Neutrálny                                                            
Jemná a citlivá pleť                  Ružové drevo, Ylang-ylang,Medovka, Neutrálny                                                          
Zrelá a unavená pleť               Levanduľa,Medovka, Neutrálny, Ylang-ylang                                                                
Mastná a zmiešaná pleť          Bergamont ,Medovka, TeaTree Manuka, Lemon Tea Tree, Neutrálny, Ylang-ylang    
Mladá a problematická pleť    Bergamont, TeaTree Manuka, Lemon Tea Tree, Levanduľa                                         

Teraz používam Lemon Tea Tree. Nádherne citrusovo vonia. Je určení pre pre mastnú, mladú a problematickú pleť. Má čistiť pleť, dezinfikovať a  upokojovať akné.  Veľké zlepšenie pleti som si nevšimla. Mastí sa mi rovnako a akné na mojej pleti straší stále, ale mám trošku menej zapálených vyrážok. Ja si aj tak oleje kupujem hlavne kvôli odličovaniu. Mala som už Bergamont, Tea Tree Manuka a Levanduľa (ten som asi po 2 týždňoch rozbila ).

Zloženie Lemon Tea Tree:Helianthus annuus seed oil bio, sesamum indicum oil bio, tocopherol, ascorbic acid, ascorbyl palmitate, PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, parfum*, linalool**, limonene**, citral**, geraniol**, * zmes éterických olejov, **súčasť éterických olejov 

Hydrofilný olej od Saloos môžem len a len doporučiť, pretože je to zatiaľ to najlepšie ,čo som na odličovanie našla a ktomu ešte aj krásne vyčistí pleť a zbaví ju všetkej mastnoty a zvyšok make-up. Len si treba dať pozor na sklenú fľaštičku, aby sa vám nestalo ,to čo s mojim levanduľovým olejom. Ale na druhú stranu kúpeľňa ešte 2 dni voňala nádhernou levanduľovou vôňou :).


Použité produkty:
Saloos Hydrofilný odličovací olej Bergamont 50ml - 3,48€* (bionatural)
Saloos Hydrofilný odličovací olej TeaTree Manuka 50ml - 3,48€* (bionatural)
Saloos Hydrofilný odličovací olej Lemon Tea Tree 50ml - 3,48€* (bionatural)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena