4. 8. 2014

Mixa Krém na ruky Intense Nourishment

Mixa ma zaujala už asi pred rokom ,keď sa k nám dostala do drogérii. Francúzska kozmetika vyvinutá špeciálne pre citlivú pleť, bez farbív a parabénov. Znelo to celkom dobre. Ale aj napriek tomu som túto kozmetiku  bez povšimnutia obchádzala. Prešla okolo mňa aj mánia s Mixa hydratačným krémom na tvár, ktorý mal kopu pozitívnych ohlasov. Nakoniec som sa rozhodla si kúpiť krém na veľmi suché ruky.






Krém má jemne ružovú farbu a nečakane silnú parfumáciu. Nič hrozné, ale čakala som jemnejšiu vôňu. Je dosť hutný, preto si myslím, že ku koncu sa bude zle dolovať z tuby, ale kedže je to 100ml krém na to si ešte trošku počkám :).
Ruky celkom dobre hydratuje, ale nieje to žiadny veľký zázrak. Sú trošičku aj jemnejšie. Len mám pocit ,že je to skôr spôsobené dimethiconom ako nejakými vyživovacími zložkami krému. Keď si ruky nenatriem 2 dni sú skoro rovnaké ako keď som si krém kúpila.

Krém má jemný ružový nádych


Vsiaknutie mu dosť dlho trvá. Treba mu dať aspoň 3-5 minút, kým sa úplne vsiakne. Najprv som ho používala kedykoľvek cez deň, ale začali sa mi oveľa viac potiť ruky a kedže sa ani nevsakuje rýchlo ,niekedy vôbec, používam ho večer ako masku na ruky.

Síce nevidno celé zloženie ,ale na oficiálnej stránke ho nájdete.  

Síce ruky nie sú až tak hydratované a jemné ako sa čakala, všimla som si ,že škrabance, zádery a iné poranenia , sa rýchlejšie hoja ako som začala krém používať. Dávam si ho aj ako masku na nohy, tak uvidím ,či pomôže popraskanej pokožke na pätách.

Krém je síce za prijateľnú cenu, ale nepresvedčil ma. Kupovala som ho naslepo, ale keď som si čítala zloženie niektorých iných produktov od Mixy ,tak mi táto kozmetika až taká super už  nepripadá. Je rovnaká ako každá neprírodná kozmetika. Myslím si ,že rovnakú službu rukám urobí aj obyčajná modrá indulona, v ktorej je oveľa menej chémie.

Produkty:

Mixa Hand Cream Intense Nourishment: 2,69€ * (dm)

*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena