30. 8. 2014

Moje leto

Ako som už raz písala v jednom článku, leto nieje môj favorit medzi ročnými obdobiami. 2 mesiace prázdniny sú super, ale horúčavy ,ktoré zvyknú byť v lete ,nie sú moja šálka kávy. Našťastie pre mňa, toto leto až také horúce nebolo a hodne pršalo,ale ja ako fanúšik letného dažďa som si prišla na svoje. Pre mňa je zvuk letného dažďa jedna z najupokojujúcejších melódii na svete.



Bioderma Photoderm Max 50+

Keď už bolo pekne a slnečno, tak som si  kamarátmi vyrazila niekde von napr. k vode. Ja sa nerada opaľujem, takže opaľovací krém musím mať vždy po ruke. Tvár mám vždy chránenú  SPF 50. Toto leto mi robila spoločnosť Bioderma. Mala som aj plné balenie, ale už mi ostali len kabelkové balenia. Krém je naozaj jemný, neupcháva póry a je vodeodolný. Mojej citlivej pleti sadol dokonale. Nevýhoda je jeho "vôňa" a zloženie. Tých parabénov je tam na môj vkus veľa.

Zloženie
WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CYCLOME-THICONE, ALCOHOL DENAT., C20-22 ALKYL PHOSPHATE, BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, PTFE, C20-22 ALCOHOLS, TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, DECYL GLUCOSIDE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, XANTHAN GUM, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN.

Essence Get big lashes mascara vodeodolná 

Vodeodolné špirály používam iba cez leto, pretože hodne vysušujú mihalnice. Vždy si kúpim nejakú lacnejšiu ,pretože aj tak mi bude robiť spoločnosť mesiac, možno dva. Essence má celkom dobre vodeodolné špirály. Táto riasenka mihalnice pekne predĺži a trošku zahustí. Nečakajte veľké zázraky od nej, ale svoju prácu spraví. Vo vode vydrží, nerozmazáva sa , ku koncu dňa začne trošku opadávať a droliť sa ,ale nieje to až také hrozné. 

Alverde telový sprej uhorka a vodný melón


O tomto sprej som už raz písala, ale keďže bol so mnou celé leto ,spomeniem ho znova. Vôňa je naozaj krásne svieža a osvedčil sa mi aj ako osviežovač vzduchu. Na pokožke začal trošku lepiť ,ale kvôli tej krásnej vône mu to odpustím. Je to letná limitka ,neviem, či je ešte v predaji, ale ak by ste ho ešte objavili, určite doporučujem všetkými desiatimi :).

Použité produkty:
Bioderma photoderm max 50+ :18€* (magister.sk)
Essence Get big lashes objemová vodeodolná maskara: 2,38€ *(dm)
Alverde telový sprej: 2,40€* (dm)

*ceny sú len orientačné

Článok bol napísaný pre web blogerky.cz v spolupráci s biodermou.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena