17. 8. 2014

Opravenie púdra

Niekedy sa stane ,že púdrové produkty ako sú tiene, tvárenky púdre neprežijú v kabelke piatkové zábavy. Ak to bola nejaká drahšia značka, môže to dosť nahnevať. Mne sa takto rozpadol S-he tieň a transparentný púder od Essence. Pri takýchto lacnejších značkách to moc nezamrzí ,ale aspoň som mala možnosť vyskúšať techniku, ktorá by ich mala dať dokopy.


Potrebujete nejaký lieh 60 % a viac. Čím má viac percent ,tým skôr sa z produktu vyparí ,a tým skôr bude opäť funkčný. Ja som použila 60% lieh z lekárne Spiritus dilutus. Nebol ani drahý, 100 ml stojí 1,99€. Vodku ani alpu by som neodporúčala. Ďalej budete potrebovať papierový obrúsok, kvapkadlo (lepšie sa vám bude alkohol aplikovať) a nejakú paličku alebo hrubšie špáratko.

Toto je všetko,čo potrebujete na opravu púdru.

Nieje to nič zložité. Do púdru nalejeme lieh, aby sa nám vytvorila kašička. Radšej pridajte viac,aby celý produkt bol presiaknutý liehom.


Potom počkáme cca trištvrte hodinu, kým sa trošku alkoholu odparí. Preložíme si papierový obrúsok na viac krát a jemne utlačíme púder. Nie moc, pretože po úplnom odparení a vysušení sa môže púder rozpadnúť. Tiene môžete utlačiť aj viac, sú malinké ,nemajú taký plochu, tak tie sa nepopukajú.

Takto vyzerá púder po utlačení. 
Potom už len púder necháme schnúť. Najlepšie je ho nechať celý deň.

Vidíte, že púder je opäť funkčný a skoro ako pred tým, len už nieje tak pekne uhladení pri okrajoch. Ale dá sa s tým vyhrať. Ja som to chcela hlavne len skúsiť, či táto metóda naozaj funguje. Vôbec mi nevadí, že už nieje taký pekný ako predtým, dôležité je ,že znova robí svoju prácu. Nemusíte sa ani báť, že by sa vôňa púdru zmenila. Alkohol sa úplne odparí. Ďalšia výhoda je ,že si takto púder aj vydezinfikujete. To sa hlavne zíde ľudom s akné.

Vyskúšané aj na tieňoch 


Použité produkty:
Essence All about matt - 3,39€ (dm)*
S-he Štvorfarebné očné tiene quattro 152/255 - 1,79€ (dm)*
Spiritus dilutus Lieh 60% - 1,99€ (lekáreň)*


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena