11. 8. 2014

Spotrebované produkty

Rozhodla som sa ,že na mojom blogu budem písať aj o produktoch ,ktoré spotrebujem, pretože už niekoľkokrát sa mi stalo, že na začiatku bol produkt naozaj perfektný ,ale po nejakom čase mi prestal vyhovovať. Keďže veľmi som si obľúbila produkty od Alverde, dnešný článok patrí hlavne im :).


Alverde šampón pre citlivú pokožku s výťažkom z brezy a šalvie



Šampóny od Alverde mám veľmi rada. Nie sú drahé, ale svoju úlohu splnia. Pri ich používaní sa mi tvorí aj menej lupín. Tento šampón obsahuje výťažky z brezy a šalvie a je určený na podráždenú a citlivú pokožku. Pení o niečo menej ako iné šampón od Alverde, takže bolo pre mňa problém s nim dostať kokosový olej z vlasov. Ale to by nebol až taký problém. Problém bol, že po dlhšom používaní sa mi vlasy začali oveľa viac mastiť a bohužiaľ aj vysušuje pokožku hlavy. Pre mňa bol tento šampón sklamaním.

Alverde ošetrujúci sprchový gél Frangipani


Tento výrobok od Alverde je už o niečom inom. Má úžasnú kvetinovo sladkú vôňu. Keď som si k nemu pričuchla v drogérií musela som ho kúpiť :) Skvelo pení, netreba ho použiť veľké množstvo, pokožku nevysušuje, na balení je síce napísané ,že by mal hydratovať ,ale to som si nevšimla. Bohužiaľ je to limitka :)

Alverde Telové mlieko s bielym časom a jazmínom



Ďalší produkt od Alverde a aj posledný v tomto článku je telové mlieko. Pôvodne som si namiesto neho chcela kúpiť nejaké maslo ,ale všetky boli vypredané ,tak som siahla po tomto mlieku. Má takisto nádhernú sviežu vôňu. Obsahuje jojobový olej a bambucké maslo. Mlieko je určené pre suchú pokožku a  naozaj skvelo hydratuje. Vsakuje sa pomerne dlhšie , podľa toho ako je pokožka "smädná". Asi jediné mínus tohoto mlieka je to, že sa vôňa na pokožke dlho neudrží. Po takej pol hodine ju vôbec necítiť. 

Nivea čistiaca pleťová voda 


Nivea už dlhšie má radu kozmetiku Pure & natural, ktorá neobsahuje parabény, farbivá ,silikóny a žiadne minerálne oleje, tak som sa rozhodla vyskúšať nejaký produkt. Táto pleťová voda obsahuje aj bio argánový olej a aloe vera. Jemne pleť vyčistí a  zbaví ju mastnoty. Poradí sa aj so zvyškami make-upu. Pleť po použití nieje podráždená ani napnutá. Má jemnú parfumáciu ,ale tú trošku prebíja alkohol. Mám pocit ,že jemne vysúša pleť ,takže na veľmi suchú by som ju neodporúčala, aj keď je uvedené na obale,že je pre všetky typy pleti. 

Balea očný odličovač


Posledný produkt, ktorý som v poslednej dobe spotrebovala je odličovač od Balei. Toto bolo moje druhé balenie. Prvý krát som si ho kúpila ,len preto že sa mi minul môj odličovač od Biopha a mal prísť do Dm až o týždeň, tak som si chcela kúpiť nejaký lacný odličovač, tak som si vzala tento. Prvé balenie bolo naozaj super. Dobre odličoval, aj keď som ho musela použiť viacej, nedráždil, ani nepálil. Tak som si ho kúpila znova. Druhé balenie už také super nieje. Zle sa s nim odličovalo, výraznejšie líčenie alebo linky vôbec odlíčil, tak som ho používala len na odličovanie make-up z tváre. Nieje drahý ,stojí okolo 1€,ale už si ho kupovať nebudem.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena