17. 9. 2014

3 masielka od Alverde

Značka Alverde tento rok oslavuje 25 rokov, tak si pre zákazníkov pripravila špeciálnu akciu. Niektoré produkty majú zvýšený objem o 50% za rovnakú cenu, ale tých som veľa v dm-ku nenašla. Potom je v predaji pár limitiek a jednou z nich sú tieto telové masielka. V balení sú 3 telové maslá v 50 ml balení, ideálne kabelkové balenie. Ja som ich chcela používať ako cestový krém na ruky, v kabelke veľa miesta nezaberú. Lenže 2 masielka majú zlé balenie a nedajú sa dobre zavrieť, takže budú musieť ostať doma.



Balenie obsahuje telové maslo s bambuckým maslom s vôňou ibišteka, telové maslo s kakaovým maslo s vôňou granátového jablka a telové maslo s vôňou aloe vera a manga. Masielka majú celkom sladkú vôňu, najsladšie je mangové. Sú hutnejšie ,ale menej ako klasické maslo od Alverde. Na obale nieje napísané pre aký typ pokožky sú vhodné, ale na celkom suchú to určite nebude. Ja mám normálnu pokožku a sú úžasné. Ľahko sa vstrebávajú, hydratujú, pokožka je po nanesení neuveriteľne jemná.  Keďže nie sú také hutné rýchlejšie sa míňajú. Mne sa  páči ,že sú v balení 3 rôzne maslá, rada skúšam niečo nové. Mrzí ma len to ,že balenie nieje moc kvalitné.





Myslím si ,že ako darček sú tieto masielka super. Škoda ,len toho odfláknutého obalu, ale možno som mala len "šťastnú" ruku pri výbere a kúpila som si nejaký nepodarok :)
A čo vy ,skúsili ste túto limitku ? A ako ste s ňou spokojní ? :)

Použité produkty:

Alverde Körperbutter set (limitovaná edícia): 3,19€* (dm)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Já jsem měla jedno máslíčko z té poslední, zimní edice, ale nepřišlo mi, že by obal byl nekvalitní. Docela pěkně se víčko otvíralo a zavíralo, nepřišel mi vychrlatý. Máslíčko bylo celkově moc fajn.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa stalo teraz prvý krát, že obal pri telových maslách bol zlý, asi som naozaj len mala "šťastie" pri výbere :)

      Odstrániť
  2. Ja som si ich kúpila asi ako posledné kusy už v zľave, to balenie ma skrátka dostalo, ale to je tak asi všetko k mojej spokojnosti, ako telové maslo to u mňa nestačí, slabo hydratujú a po sprche sa mi nejako nechceli vstrebať to pokožky.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena