28. 9. 2014

Atramentová krásna

Minule som si všimla, že sa mi minul čierny lak (no skôr vyschol ).  Čierny a ružový odtieň  patria podľa mňa do základnej výbavy, takže vždy mám tieto laky v mojej zbierke. V drogérii Teta mali niektoré laky v akcii, tak som si pohľadala čierny odtieň a vzala ho domov. Až keď som prišla domov ,tak som zistila ,že lak čierny nie je. Pri umelom svetle v drogérií bol úplne čierno čierny, ale v skutočnosti je tmavo-tmavo-tmavomodrý, presne ako atrament. Od Rimmelu som už mala 60 sekundový lak, s ktorým som bola spokojná, tak som bola zvedavá aj na tohoto fešáka.



Lak má až 12 ml, ale aj tak mne vždy polovica laku vyschne. Ešte ani raz sa mi nestalo ,aby som minula aspoň 90% balenia. Skúšala som aj trik s odlakovačom. Trocha odlakovača som naliala do skoro vyschnutého laku, potriasla s nim , ale pomohlo to asi tak na 20 sekúnd.
Farba je naozaj krásna a zaujímavá. Aj keď som použila podkladový lak, tak som musela naniesť 2 vrstvy. Lak má gélový efekt, niečo také ako rada Gel finish od Avonu. Výdrž mala byť 10 dní, čo sa u mňa nepotvrdilo ,ale zo 5-6 dní dal bez toho, aby sa začal odlupovať. 

Ak potrebujete mať rýchlo nalakované nechty, pretože sa niekde náhlite, tak tento lak nebude najrozumnejšie riešenie. Naozaj veľmi dlho schne. Možno som si len odvykla od klasických lakov a už som zvyknutá na rýchloschnúce, tak možno preto sa mi ten čas zdá taký dlhý. Ale potrebuje aspoň hodinu ( pri 2 vrstvách), aby úplne zaschol a nikde sa neotláčal.
Nepáči sa mi ani štetček. Je moc hrubý a asi mal byť do oblúka zastrihnutý, čo sa pri mojom balení veľmi nepodarilo. 

Prajem krásny zvyšok dňa, stretneme sa pri ďalšom článku :)


Na slniečku.



Použité produkty: 

Rimmel Salon Pro 712 Rhythm & Blues: 1,79€* (drogéria Teta)


*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena