29. 9. 2014

Essence jeseň/zima 2014

Od začiatku jesene Essence prichádza s novými produktami. Do Čiech sa už novinky dostali, u nás som ich v regáloch ešte nevidela. Ale keďže menší výpredaj Essence už bol a uvoľnilo sa miesto, tak už by bolo načase ,aby sa novinky dostali aj k nám. Síce neviem, koľko z noviniek k nám nakoniec príde, dúfam, že aspoň polovica vecí ,ktorá ma celkom zaujala.

                      newproduct.product_base_name                        newproduct.product_base_name                      newproduct.product_base_name


Medzi novinkami sú lesky na pery, balzami, rúže a kontúrovacie ceruzky. Ja nie som moc na lesky a pri balzamoch verím iným značkám. Tieto tri nové odtiene rúžom vyzerajú celkom pekne. Nové odtiene sú :11 nude love, 14 adorable matt!, 15 oh so matt!. Obrázok určite je zkreslujúci, ale páčia sa mi všetky tri odtiene a najviac som zvedavá na 14 a 15, pretože by to mali byť matné rúže. 


                                                                newproduct.product_base_name                      newproduct.product_base_name  
Z kontúrovacích ceruziek ma najviac zaujala biela a fialová. Bielu kontúrku som ešte v drogérii nevidela. Hodila by sa mi takáto univerzálna transparentná kontúrka ,pretože mám asi 7 rôznych odtieňov rúžov. Kontúrovacie ceruzky od Essence sú naozaj skvelé a k tomu nie sú ani drahé :).

newproduct.product_base_name       newproduct.product_base_name              newproduct.product_base_name              newproduct.product_base_name         newproduct.product_base_name

Medzi produktami na oči sú očné tekuté tiene s holografický, kovovým alebo trblietavým efektom. Tiene od Essence ,ktoré som vyskúšala, neboli moc kvalitné, ale tieto tekuté by som len zo zvedavosti vyskúšala ,aj keď od nich nečakám veľa.
Ďalej sú tu nové očné linky, ceruzky, báza na mihalnice a riasenka. Bázu som už videla v akcii a efekt bol naozaj pekný ,i keď trošku zlepovala, takže tú určite musím skúsiť. Rovnako dobré recenzie som počula aj na riasenku.

                                 newproduct.product_base_name 

                                 newproduct.product_base_name


Ďalšou novinkou je rozjasňovač (highlighter). Ten v našich drogériách ani nehľadajte. Myslím, že 1. s nim prišiel Dermacol, aj to len pred pár týždňami. Ja moc rozjasňovač nepoužívam, ak ho výnimočne potrebujem, tak si pomôžem perleťový bielym tieňom.  Mňa viac zaujala táto krémovo-púdrová lícenka v odtieni 10 sweet as a peach. 


                                                                 newproduct.product_base_name
Čo sa týka nechtov čakajte veľa krásny lakov, ale myslím ,že budú v rovnakej kvalite ako tie staré, takže veľa od nich nečakajte. Ja im asi odolám aj napriek tým krásnym odtieňom. Skôr ma zaujal hydratačný gél na nechty so želé perličkami, pretože všade sú len samé posilňujúce laky ,ale gélov veľa nieje.

Zaujali vás novinky Essence ? Ktorému produktu by ste dali šancu ?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena