12. 9. 2014

Hviezdy na nechtoch

Milovníci trblietok musia byť zamilovaní do tejto kolekcie lakov do Gabriella Salvete. Ja som si ho kúpila hlavne zo zvedavosti. Mám rada trblietky ,ale nemám nervy na to zdĺhavé odlakovávanie. Ale pri tomto laku to stojí zato. Je naozaj nádherný. Fľaštička je krásna, elegantná a  matný vrchnáčik jej dodáva iskru. Šteteček je klasický. Mne vyhovujú klasické štetčeky, s nimi sa mi pracuje najlepšie. Už som vyskúšala asi všetky druhy, ale klasika je klasika :).

Najprv som použila vyživujúci podlak od Avonu, potom mi už stačila len jedna vrstva "hviezdneho" laku. Nádherne kryje v jednej vrstve. Výdrž je tiež úžasná. Dal 5 dní bez poškodenia ako nič. Bez podlaku som ho neskúšala, preto samotný lak môže mať menšiu výdrž. Lak má v sebe množstvo rôznorodých trblietok - malé, veľké, fialové ,strieborné a myslím ,že sa tam občas mihne aj trblietka modrej farby.

Schne trošku dlhšie ako klasické laky, ale kedže nevytvára rovný povrch, tak menšie obtisknutie vôbec výsledok nepokazí. Mám to odskúšané :). Ak si odmyslím problém s odlakovaným, ktorý je pri každom laku s trblietkami, tak jediná nevýhoda je množstvo odtieňov. Myslím si ,že u nás v drogérii je dostupných asi 6-8 odtieňov. Ako vždy sa ku nám nedostali všetky odtiene, ktoré sa v zahraničí dajú bežne kúpiť. Možno sa raz dožijeme toho, že si budeme môcť vybrať zo všetkého ,čo daná značka ponúka :).

Výsledok po prvej vrstve.

Použité produkty:

Gabrielle Salvete 02 Sapphire: 1,39€* (drogéria Teta)


*ceny sú orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena