24. 9. 2014

Ľahký letný krém

Síce leto už končí, ale ešte stále používam krém, ktorý mi robil spoločnosť od augusta. Pred tým som mala krém pre citlivú pleť od Alverde, ale nemám pocit, že by nejako moju pleť vyživil alebo ju zlepšil. Tento od Ryoru je na druhú stranu skvelý. Je z rady morské riasy. Pôvodne som si chcela kúpiť zmatňujúci z tejto rady, ale ten myslím, že obsahuje silikón a to moja pleť nerada vidí v krémoch :).


Krém má pekné balenie. Ja nemám moc rada vyčačkané obaly, v niektorých veciach mám rada jednoduchosť. Pochvalu musím dať aj nálepkám ,ktoré sú pri krémoch od Ryoru. Keďže obaly sú rovnaké, tak pri každom balení sú dve nálepky -slniečko a mesiačik. Mne ich nebolo treba, kedže nočný krém od tejto značky nemám, ale mama ich využila. Myslím, že je to dobrý nápad :)


Ale naspäť ku krému. Ten by mal spevňovať pokožku, o čo sa má postarať avokádový a jojobový olej. Kedže mám 21 rokov ,tak toto moc neotestujem. Konzistencia je polomastná a poskytuje pleti jemnú hydratáciu. Pleť je po nanesení jemná a na dotyk cítiť ,že je vyživená a hydratovaná. Vôbec nieje ulepená, ja ho používam aj pod make-up a vôbec sa nezhrčkáva. Vsiakne sa do pleti za pár sekúnd.


I keď som si tento krém obľúbila, budem do musieť vymeniť za nejaký mastnejší a viac vyživujúci, kedže prichádza chladnejšie počasie. Ale keď prídu horúčavy ,tak ho z radosťou znova vytiahnem.

Aký bol váš obľúbený krém na toto leto ? :)


Použité produkty:
Ryor : Denný krém Morské riasy: 5,55€*(lekáreň)


*ceny sú len orientačné

1 komentár:

  1. Věci od Ryoru mám hodně ráda. Nejvíc mi sedí jejich bylinný šampón a kondicionér s panthenolem. Jejich krémů jsem moc nezkoušela, ale zrovna ten zmatňující, který jsi zmínila mi hodně vyhovoval, ale používala jsem jej během celého roku.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena