20. 9. 2014

Lashes to kill od Cartice

Od 18. septembra má byť vo všetkých Dm-kách výpredaj niektorých produktov od Catrice. Mne netreba vravieť 2x  kde a kedy je výpredaj, hneď ako sa o ňom dozviem ,tak tam bežím. Som trošku výpredajový maniak :). Keď som sa dozvedela o výpredaj cez facebook, hneď ako začal som bežala cez pol mesta ,aby som sa čo najrýchlejšie dostala do drogérie. No poviem vám, nič moc. 90%  z toho ,čo malo byť vo výpredaji za polovicu, bolo za normálnu cenu a vypredávali sa len určité odtiene. Samozrejme tie najhoršie a najtmavšie odtiene. Bola som dosť sklamaná, jediný, kto sa tešil z toho ,že očakávaný výpredaj bol iný ako reálny, bola moja peňaženka. Ale keď som sa už trepala cez pol mesta a vstala som o hodinu skôr ,aby som stihla školu zbytočne, tak som si kúpila aspoň túto špirálu.



Špirála má obsahovať jemné nylónové vlákna ,ktoré sa prichytia na mihalnice a majú vytvoriť väčší objem a efekt umelých mihalníc. Keď sa pozriete na kefku od riasenky, tak jemné vlákna tam uvidíte, takže určite tam sú. Ale žeby objem bol väčší ako pri iných špirálach si nemyslím. I keď je na obale napísané ,že je to zhusťujúca špirála, podľa mňa je skôr predlžujúca.


Kefla má krátke štetinky. Ja som skôr fanúšik veľkých kefiek s veľkými štetinami, ale aj tak sa mi so špirálou pracuje dobre. Neopadáva, ku koncu dňa sa začne trošku otláčať. Super je na nej, že sa dá navrstviť bez toho, aby moc zlepovala mihalnice. Špirála má v predaji asi svoje vodeodolné dvojča, ale tá je asi bez umelých vlákien. 


Musím povedať, že špirála ma celkom prekvapila, je naozaj dobrá. Najprv som si myslela, že bude mať nižšiu kvalitu. Výsledný efekt je celkom pekný, aj keď to má od umelých mihalníc naozaj ďaleko :) Ale aspoň zmiernila moje sklamanie z výpredaja. Ešte stále čakám (už asi 2 mesiace), kedy sa do nášho dm-ka dostanú matné tiene od Catrice, ale keďže sa dostali do predaja v Čechách, hádam sa dostanú aj k nám :)

Použité produkty:

Catrice Lashes kill false lashes volume mascara: 2,09*€ (dm)


*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena