1. 9. 2014

Letecký deň

Dnes to bude úplne iný článok. Žiadna kozmetika ani nič tomu podobné,takže to dvoch mesiacoch si myslím ,že je to príjemná zmena :) . V sobotu som bola na leteckom dni, ktorý sa koná každý rok na letisku v Sliači. Bola to moja premiéra. Pred dvoma rokmi tu bol môj brat s rodičmi a celkom sa im to páčilo, tak som sa rozhodla ,že tento rok pôjdem aj ja. A ešte ktomu sme mali zľavu na lístky cez T-com, tak tomu sa nedalo povedať nie :D

Nestihli sme začiatok, takže keď sme prišli už nás vítala francúzska trikolóra aj z babami na lietadle :)
Mňa moc lietadlá po konštrukčnej a motorovej stránke nezaujímajú, takže v tomto článku ani nečakajte názvy lietadiel ,ani žiadne odborné názvy :). Ak by sa našiel niekto koho by to zaujímalo určite no nájde na oficiálnej stránky. 
Na letisku mohlo byť tak okolo 50 000 ľudí možno aj viac. Úžasné bolo, že keď sme šli o niečo neskoršie ,nečakali sme v kolóne a lístky sme mali vytlačené ,takže sme ani na ne nemuseli čakať v dlhom rade. Niečo také nezažijete vždy :D
Našli sme si vhodné miesto na tráve ,vystreli pršiplášť (nejako sme na deku zabudli :D ) a mohli sme si užívať tú parádu, ktorú predvádzali Páni piloti. Ja som si program dopredu nečítala, som rada prekvapovaná, ale musím povedať ,že to bolo super. Niektoré kúsky ,ktoré predvádzali boli neskutočné. Ospravedlňujem sa za ten mini fliačik na fotkách v ľavo, neskoro som si ho všimla a môj digitál už čo to zažil :)




Ukážka záchrannej akcie.

Srdiečko na koniec predstavenie, len ho slabšie vidno.


Naša jediná stíhačka mi takto pekne zapózovala :)




Starostilovo som si vybrala stíhačku, s ktorou sa odfotím :)

Posledné inštrukcie... 

... a už len široký úsmev a dokonalá fotka je na svete :D.


Menší blázon ,ktorý letel ,čo najbližšie nad zemou.




Tu je pár plachtiacich vetronov.


Samozrejme sme každému kývali, niektorí aj odkývali :)



Tu sú Baltické včely.










Nakoniec sa predstavili páni z redbulllu.



Vzdialenosť medzi nimi  je neskutočne malá.




Nakoniec aj od nich sme dostali srdiečko.
Fotky nie sú profesionálne ,ale dúfam, že aj tak ste cez ne dostali menšiu ochutnávku predstavenia. Pre mňa bolo sklamanie ,že letecká šou trvala len do 17:00. Myslela som si ,že bude dlhšia. Potom už boli len koncerty. Ešte sme si vypočuli pár pesničiek od I.M.T Smile. Nieje to moja obľúbená skupina, poznám od nich možno dokopy 10 pesničiek a páči sa mi z nich 1 a pol, takže ja som si radšej šla niečo kúpiť. Už neboli také rady ako na začiatku (na cukrovú vatu bol asi 10 m rad zľava aj zprava ), takže v kludíku som si mohla kúpiť šťavu z pomaranča, manga a malín. Okolo 18:00 sme sa vybrali za zvuku poslednej pesničky od I.M.T Smile domov.

Ak ste niekedy rozmýšľali ísť na letecké dni do Sliača, tak určite môžem len a len doporučiť. Tento rok sme mali výhodu aj v tom, že nám vyšlo perfektné počasie. Bolo zamračené a nebolo horúco. Ak by riadne pieklo slniečko ,tak by som asi tých 6 hodín, čo sme pozerali na leteckú šou nevydržala :) Hlavne si nezabudnite nejakú deku a okuliare (ako ja  ). Síce bolo pod mrakom ,ale na druhý deň museli nastúpiť do akcie kvapky do očí :). UV vie byť riadna sviňa ;).



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena