8. 9. 2014

Masky Planet spa

Nie som veľký fanúšik katalógových značiek ako je Avon alebo Oriflame, ale niekedy vedia prekvapiť. Pre mňa je najväčší problém, že nepoznám zloženie výrobkov, ktoré ma zaujali. Pri Oriflame vidím aj ďalší problém, že je tá značka prezentovaná ako neuveriteľne prírodná, ale ak sa pozriete na zloženie, je úplne obyčajná, ako každá iná z drogérie.
Veľmi rada nakupujem dekoratívnu kozmetiku. Som do nej zbláznená, ale ošetrujúcej kozmetiky mám málo. V minulom katalógu od Avon boli masky z rady Planet spa, tak som sa rozhodla 2 vyskúšať.


Najprv som si kúpila Bahennú masku s minerálmi z Mŕtveho mora. Mala by pleť dokonale čistiť a detoxikovať, zanechať ju pevnejšiu a hebkú. Ďalej má absorbovať prebytočný kožný maz a sťahovať rozšírené póry. Vyskúšala som ju 2x a môžem povedať ,že pleť je po nej naozaj hladšia a menej mastná. Rozšírené póry mi nestiahla, ale možno jej treba dať len viac času. Na začiatku trošíčku štípala ,ale asi po minúte prestala. Zmiernila aj zapálené akné. Nevýhoda je ,že vysúša pleť, takže po použití je dobré dať pleti "napiť".



Druhá maska ,ktorú som si kúpila je Hydratačná pleťová maska s bobulami Acai. Má čistiť, hydratovať, rozžiariť a vyživiť pleť. Plody Acai majú pleti dodať energiu a osviežiť ju. Maska vonia až moc sladko a vôňu som cítila po celý čas, čo som ju mala na tvári. Našťastie ,keď som ju zmyla vôňu som už necítila. Aj táto maska ma na začiatku pálila ,ale potom to prestalo. Musím potvrdiť ,že pleť bola hydratovaná ,jemná a aj viditeľne rozžiarená. Či aj vyčistila pleť ,to som si nevšimla, ale kúpila som si ju hlavne kvôli hydratácii.




Masky ma milo prekvapili. Ak máte moc suchú alebo aknóznu pokožku ,tieto masky vás nezachránia a budete musieť stiahnuť po niečom inom, pretože účinnej zložky (morskej soli a ovocného extraktu) tam veľa nieje, sú až na konci zloženia. Pre mastnú, zmiešanú pleť ,ktorá potrebuje kvapku hydratacie a sem tam sa na nej objaví akné, tak takej pleti by tieto masky mohli pomôcť. Tiež ma prekvapilo a príjemne potešilo, že masky neobsahujú žiadne parabény.

Vyskúšali ste aj vy nejaké masky z rady Planet Spa ? :)

Použité produkty:

Hydratačná pleťová maska s ovocím acai a bobuľami: 2,9€* (od avonlady)
Čistiaca pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora: 2,9€* (od avonlady)

*ceny sú len orientačné

1 komentár:

  1. Tú masku z acai mám doma, ale nepoužívam ju veľmi, po nanesení som strašne mastná a ulepená, maska vôbec nezaschne a neviem ako ju zmyť, takže som ju klasicky umyla vodou a to nemalo potom žiaden účinok.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena