3. 9. 2014

Novozakúpené produkty


Nedávno som znova zainvestovala do pár kozmetických produktov. Pôvodne som si chcela kúpiť len denný krém od Ryoru, počula som naň pozitívne ohlasy a ani zloženie nieje najhoršie a z Avonu som si chcela kúpiť len masku na tvár. Ale ako vždy,to neskončí pri jednej veci. Som trošku závislá na kozmetike, hlavne na dekoratívnej. Preto je zvláštne, že teraz som si kúpila iba rúž.



Lopuchová vlasová voda




Túto vlasovú vodu používali už naši rodičia. Je na trhu už niekoľko rokov. Je to extrakt z lopúchového koreňa. Má pomôcť odstrániť lupiny a zabraniť vypadávaniu vlasov. Som zvedavá, či to vypadávanie bude menšie, v poslednom čase mi vlasy vypadávajú oveľa viac. Skúšala som biosil a aj od Dixi tonikum v sklených alpulkách ,ale nemám pocit ,že by sa niečo zmenilo.

Ryor Denný krém - Morské riasy




Krém je určený na normálnu ,zmiešanú, citlivú a suchú pokožku. Obsahuje avokádový a jojobový olej ,ktorý vyživuje a spevňuje pokožku. Najprv som si chcela kúpiť zmatňujúci krém z tejto rady, ale ten obsahuje dimethicone a mne silikóny nerobia dobre. Som zvedavá ako bude vyživovať pokožku, pretože ešte si robím zálusk na masku od Ryoru.

Avon - Bahenná maska s minerálmi z Mŕtveho mora





Maska má zvláštnu vôňu a sivú farbu. Má absorbovať povrchovú mastnotu a minimalizovať póry. Pleť má by to použití jemná, hladká a žiarivá. Ja dúfam, že mi pomôže zminimalizovať akné a čierne bodky. Maska je 75ml a má sa nechať pôsobiť 5-10min. Ja si ju vždy nechávam dlhšie, počas celého kúpeľa. Prekvapilo ma, že som v zložení nenašla žiadne parabény, to sa mi často nestáva :).

Alverde Aqua očný gél



Ako určite viete, Alverde mám veľmi rada, hlavne krémy a sprcháče. Tento gél má mať v sebe komplex z hnedých a zelených rias, stopové prvky minerálov a morskej vody. Má zabezpečiť 24 hodinovú hydratáciu. Obsahuje aj kyselinu hyalurónovú. Krém je určený pre normálnu a zmiešanú pleť. Ja mám síce mastný typ pleti ,ale krémy na mastnú pleť majú v sebe veľa alkoholu a z toho nieje moja pleť šťastná.

Avon Ultra Color - Power plum




Táto rada od Avonu má mať žiarivejšie a sýtejšie farby kvôli väčšiemu množstvu pigmentov. Vybrala som si rúž ,ktorý bol v katalógu čo najfialovejší. Bohužiaľ ,keď mi prišiel ,farba vôbec nieje taká ako som čakala. Je skôr bordový a nejaký taký už mám doma. Možno prekvapí výdržou :).

Sante - šampón natural balance




Šampón je vhodný na poškodené a slabé vlasy. Obsahuje provitamín B5 a hodvábne proteíny, ktoré majú dodať vlasom vitalitu a vyhladiť vlasovú štruktúru. Ja si moc nemyslím, že by nejako šampóny dokázali dať vlasy dokopy a nejako ich extra vyživiť, ale nechám sa prekvapiť. Vôňa je dosť alkoholová, tak dúfam,že nebude moc vysúšať vlasovú pokožku.

Avon - eye shadow primer




Posledný produkt ,ktorý tu mám je podkladový tieň pod očné tiene.Má predĺžiť výdrž očných tieňov na celý deň. Farba podkladu je telová s nádychom ružovej, ale keď som ho skúšala na ruku, tak moc nefarbí. Vôbec som nenašla gramáž, ani na balení ani na škatulke, takže vôbec neviem koľko ho tam je . Možno je množstvo napísané v katalógu.  Ako každý primer ,aj tento obsahuje silikóny na vyhladenie viečka. Skúšala som aj bio primery ,ale tie vôbec nefungujú, takže sa budem musieť uspokojiť aj z chemickými.

Takže to boli moje novozakúpené produkty. Vás by som sa chcela spýtať, či nejaký z týchto produktov používate a ako ste s nimi spokojný.

Produkty:
Alverde - Aqua očný gél: 3,95€* (dm)
Sante - šampón natural balance: 5,99€* (dm)
Ryor - denní krém morské riasy: 5,55€* (lekáreň)
Avon- Ultra color (power plum): 3,50€* (od avonlady)
Avon- Bahenná pleťová maska z minerálny z Mŕtveho mora: 2,90€* (od avonlady)
Avon- podkladový očný tieň: 2,90€* (od avonlady)
Alpa - Lopúchová vlasová voda: 1,19€* (drogéria teta)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena