26. 9. 2014

Šampón na poškodené vlasy

Vždy ,keď idem na väčší nákup do drogérie, tak si kúpim niečo nové ,čo ma zaujme a je za dobrú cenu. Často je to niečo z výpredaja. Tak som si kúpila aj tento šampón. Mám doma už asi 3 otvorené šampóny, ale kedže som si chcela urobiť radosť, kúpila som si nový. Pôvodne som si myslela, že  je to tiež nejaký dopredajový kus, aspoň tak to mali v dm-ku napísané. Až keď som prišla domov zistila som ,že to tak nieje. Toto sa mi už stalo viackrát, asi si budem musieť kontrolovať cenu výrobkov na terminály. Takže na miesto ceny 2,90€ som za tento šampón zaplatila 5,90€, čo je už aj celkom dosť za 200 ml šampónu, ale aj moje vlasy si občas zaslúžia mať niečo o trošku vyššej cenovej kategórie.


Šampón je určený na slabé a poškodené vlasy, takže ako keby bol stvorený pre mňa.  Má obsahovať provitamín B5 a hodvábne proteíny, ktoré dodávajú vlasom vitalitu a vyhladzujú vlasovú štruktúru. Musím povedať ,že šampón je na môj vkus moc riedky. Pár krát sa mi už stalo ,že pri umývaní mi skoro celý vykĺzol z ruky, takže už som pri nanášaní opatrnejšia. Má zvláštnu vôňu, niečo mi tá vôňa pripomína ,ale vôbec ju neviem zaradiť medzi niečo známe a predstaviteľné. Pení ako každý prírodný a bio šampón, teda žiadnu extra bohatú penu nečakajte. 

Vlasy dobre umyje ,zbaví ich mastnoty a na chvíľu aj cítiť vôňu šampónu vo vlasoch. Nanešťastie vlasy sú po vyschnutí úplne bez objemu. Stratia akúkoľvek nadýchanosť, Ja mám redšie vlasy, takže keď stratia aj ten objem ,ktorý ako tam majú ,vyzerá to ako keby som mala 10 vlasov na hlave. Ďalším problémom je, že sa mi vlasy začali oveľa viac mastiť. Pravdepodobne toho alkoholu je tam hodne. Čo sa týka výživy ,tak som si vôbec nevšimla ,že by vlasy boli silnejšie a pevnejšie, ale to som ani nečakala od šampónu. 


Mňa tento šampón hodne sklamal, výsledný efekt je naozaj hrozný. Občas ho budem používať a v kútiku duše dúfať, že aspoň dodá vlasom vitamíny a výživu, ale bude dlho trvať ,kým ho miniem. :)


Použité produkty:
Sante Šampón Natural Balance: 5,90€* (dm)


*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena