14. 9. 2014

Späť do školy

A je to zasa tu. September a znova nástup do školy. Rodičia mi vždy vraveli, že mám byť rada ,že chodím do školy a nie do roboty, ale ja dúfam ,že si nájdem robotu ,ktorá ma bude naozaj baviť. Školu si vždy treba vedieť spríjemniť a hlavne počas voľných hodín, ktorých je na vysokej požehnane.



Ja som sa vyzbrojila do školy novou kabelkou, ktorú som si kúpila v Poľsku. Nepotrpím si na značkové veci, skôr mi ide o funkčnosť a o to ,či sa mi daná vec páči. Kabelka bola dosť drahá nato že bola kupovaná v Jablonke. Stála okolo 26€, ale na druhú stranu je riadne veľká. Je lesklá, takže bude zaťapkaná asi každú chvíľu, ale to ma napadlo až keď som si ju doniesla domov.


Ku kabelke som si kúpila aj topánky. Ja mám väčšinu topánok na opätku, pretože mi príroda nenadelila veľa centimetrov. 158 cm nieje žiadna hitparáda, ale čo je malé je aj zlaté :). Našťastie si môžem o pár centimetrov zvýšiť postavu topánkami. Topánky sú presne ako kabelka. Čierne so zlatými a lesklými časťami. Sú to skoro dvojčatá :).


Do školy si musím vziať aj nejaký zošiť a pero. Alebo skôr mala by som si vziať. Väčšinou mi vydrží nosiť si zošit 1.semester, pretože potom buď naň zabúdam ,alebo ho už stihnem stratiť, takže polovicu poznámok nám aj tak na papieroch :). To ,čo mám vždy so sebou je tablet a  zápisník. Na tento školský rok som si kúpila klasický zošit s hrubým obalom. V papiernictvách nemali žiadny, ktorý by sa mi páčil, tak som vzala nejaký zelený a oblepila som ho novinovými výstrižkami. Zápisník mám vždy so sebou, pretože si doň zapisujem všetko, čo musím spraviť, naučiť sa alebo ak si prečítam nejaký zaujímavý citát alebo myšlienku, tak putuje hneď do môjho zápisníka. Skúšala som zápisník nahradiť tabletom, ale nieje to ono. Tablet nosím skôr kvôli netu, e-knihám a filmom. Dobrá kniha je vždy super ku káve a mne sa nechce trepať do školy ťažké knihy. Tie si radšej nechám doma pri posteli.


Do školy si veľa kozmetiky neberiem. Podľa mňa je zbytočné ťahať so sebou pol kabelky rôznych kozmetických produktov. Ale záchrannú taštičku mám vždy, Teraz mi bude robiť spoločnosť taštička z Dm. Je dostupná za 50 bodov. Plážovú tašku som už nestíhla. V taštičke mám vždy nejaký balzam na pery, krém na ruky, vzorku voňavky, korektor, žuvačky, kvapky do očí a rúž ,ktorý mám v ten deň na sebe. Sem-tam tam hodím ešte slúchatká .


Tak toto je moja základná výbava do školy. Aká je tá vaša ? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena