10. 9. 2014

Výpredaj Gosh

Pred nedávnom som natrafila na výpredaj značky Gosh na fann.sk. Vypredávali niektoré produkty po 1€. Kúpila som si jeden rúž a 2 vodeodolné linky. Bohužiaľ tiene už boli vypredané.
Očné linky majú úžasnú výdrž. Vydržia naozaj celý deň, len na začiatku je potrebné dlhšie počkať, pretože im chvíľku trvá ,kým zaschnú, ale potom už s nimi nepohnete. Nedali sa odlíčiť ani mojim hydrofilný odličovacím olejom od Saloos, o ktorom som si myslela ,že odlíči všetko. Nakoniec som ich odlíčila vodeodolným odličovačom od Avonu, ale bol to naozaj boj ich dať preč. Budem si musieť kúpiť nejaký kvalitný vodeodolný odličovač :) Linky majú klasický tenký šteteček. Mne skôr vyhovujú linky ,ktoré majú aplikátor v tvare pera, ale je to len o zvyku. Po pár použitiach ,som si na aplikátor zvykla :). Linky by sa mali dať použiť aj na Body Art a Nail Art, ale to som neskúšala.





Zloženie: 03 zlatá

Zloženie: 16 červená

Rúž mám v odtieni 147 Sunrise. Z neho som trošku sklamaná, myslela som si ,že bude pigmentovaný viac. Obsahuje vitamín E, rastlinné oleje a vosky. Hľadala som zloženie týchto rúžov, ale nikde som ich nenašla. Na obale bol, ale je zle vytlačený, takže vám ho nemôžem dať sem.Je to hydratačný rúž, preto je jeho výdrž slabšia. Pery moc nezafarbí, skôr získajú len slabo oranžový nádych. Má veľmi pekný obal. Ten oranžový ornament je len nálepka, takže pár krát pocestuje v kabelke a asi bude po ňom. 

Takto vyzerá odtieň na ruke, prešla som si po nej rúžom asi 5x.
A čo vy ? Aký názor máte na značku Gosh ? 

Použité produkty:

Gosh Extreme Art Eyeliner, 16−červená: 1€* (fann.sk)
Gosh Extreme Art Eyeliner, 03−žltá: 1€*(fann.sk)
Gosh Velvet Touch Lipstick, 147-Sunrise: 1€*(fann.sk)

*ceny sú orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena