17. 10. 2014

Avon Ultra Color - Power plum

Prajem krásny podvečer :)

Nejako som si nemohla nájsť čas na blog, takže s novým článkom prichádzam hodne neskoro. Tieto posledné dni boli nejaké blbé, prespala som vždy celé dopoludnie a potom pri mizivom osvetlení som už nemohla nafotiť fotky výrobkov. Asi si budem musieť písať články dopredu ,aby sa mi takéto výpadky nestávali.
Ako som už uviedla v názve, článok bude o rúži z rady Ultra Color od Avonu. Najprv som bola sklamaná z rúžu, pretože skoro rovnaký odtieň už mám a ja som chcela fialový odtieň. Rúž v katalógu vyzeral pekne, mal fialový nádych, no v skutočnosti ho nemá. Toto je aj jeden z dôvodov ,prečo si nekupujem dekoratívnu kozmetiku od katalógových značiek. Na druhú stranu musím povedať, že rúž skoro vôbec nevysušuje, krásne drží na perách, trošku sa rozpíja, ale to ako vždy vyrieši ceruzka. Výdrž je okolo 4-5 hod, čo je super výdrž na hydratačný rúž. Jeho sľúbené benefity, ktoré sa týkajú hydratácie a pigmentácie ,som si nevšimla. Pigmentácia je stredná, možno aj trošku vyššia, takže nič svetoborné a jeho hydratácia vám len pomôže udržať pery v takom stave , v akom ich máte. Určite vám ich poriadne nehydratuje ,aby neboli vysušené.

Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa a dúfam, že sa už pravidelne budeme stretávať pri článkoch :)







Produkty:

Avon- Ultra color (power plum): 3,50€* (od avonlady)


*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena