1. 10. 2014

Check & Tweed od Catrice

Po novej kolekcii od Essence prichádza aj nová limitka od Catrice. Je inšpirovaná britským životným štýlom a má to byť kombinácia dievčenského šarmu a sviežej rebélie. Mňa osobne táto limitka moc za srdce nechytila a nejako ani netúžim bežať kvôli nej do dm-ka (od dnes by mala byť v predaji v SR). Ale možno ,keď produkty uvidím naživo, budú sa mi páčiť oveľa viac.

                                           


Limitka prináša 2 paletky so zapečenými púdrovými očnými tieňmi s jemným perleťovým efektom (
C01 London’s Eye a C02 Town of Crown)
Tiene sa dajú použiť na suchu aj na mokro. Pomocou týchto paletiek by ste mali vytvotiť autentický britský make-up. Nikdy som nebola v Británií ,takže vôbec neviem ,ako vyzerá britský make-up ,ale paletky vyzerajú veľmi pekne. Tieto paletky sa mi z celej limiky páčia najviac.

                                              

Ďalším produktom je fixačný gél na obočie v hnedej farbe (C01 Neutrally Brown). Myslím si ,že jeden odtieň je naozaj málo. Odtieň som ešte nevidela ,ale pravdepodobne to bude nejaká svetlo hnedá, takže nič pre mňa.

                                             

Pre milovníkov rúžov sú tu zamatové rúže so stredne matným efektom (C01 Queen’s BEAUTea time,C02 Mind The Red! a C03 Brit Chick). Ja by som skôr ocenila úplne matnú variantu, pretože matné rúže skoro v drogérii nie sú. Myslím ,že iba od Rimmelu som videla pár odtieňov matných rúžov a tie dva ,ktoré sú súčasťou novej kolekcie od Essence sa matnými nedajú nazvať.

                                             

Tvár môžete rozjasniť týmto rozjasňujúcim púdrom (C01 Flagg The Union Jack). Má naozaj krásny dizajn. Obsahuje svetlé a tmavé rozjasňujúce pigmenty. Tiež som sklamaná ,že je v limitke iba jeden odtieň.

                                              
Poslednými produktami sú laky na nechty ,ktoré nemôžu chýbať v každej limitke (C01 London Calling, C02 England's Rose, C03 Mind The Red!, C04 Brit Chick, C05 Hyde In The Park). Mne sa osobne páči len odtieň C04. Zvyšné odtiene mi neprídu vôbec zaujímavé.


Ako som písala na začiatku limitka ma vôbec nezaujala. Dizajn je naozaj prekrásny, jednoduchý ,ale odtiene výrobkov nie sú pre mňa ničím zaujímavé. Možno očkom budem pokukávať po jednej z paletiek na oči.

Ako sa vám páči limitka od Catrice na september - október ? Plánujete si nejakým kúskom z tejto limitky obohatiť svoju zbierku make-up ? :)


1 komentár:

  1. Ahoj :) Máš pekný blog. Práve som robila recenziu na túto kolekciu, nájdeš na mojom blogu.
    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena