7. 10. 2014

Citrónovo-cesnaková kúra

Krásny večer všetkým :)

Dnes vám chcem predstaviť môj obľúbený recept na očistenie organizmu. Táto citrónovo-cesnaková kúra odstraňuje vápnik zo stien ciev. Mala by pomôcť omladiť organizmus, znížiť cholesterol a vysoký krvní tlak, ale ja ju hlavne používam na zlepšenie imunity a zníženie únavy. Nemusíte sa báť množstva cesnaku ,pretože v kombinácii s citrónom ho vôbec nieje cítiť. Mne kúra nespôsobuje žiadne problémy ani keď som ju skúsila prvýkrát, ale moja mama mala hnačky zo začiatku. Preto by som vám odporučila pre istotu začať s polovičnou porciou a keď budete mať istotu ,že vám kúra sedí, dorobíte si zvyšok. Takže ideme nato :).


Potrebujeme:
5 ks citrónov
30 ks strúčikov cesnaku (nie čínsky, ten nemá nič spoločné s cesnakom, čo sa týka vitamínov)
1l vody 

Ak si kúpite bio citróny alebo máte domáce môžete ich použiť celé, ale ja kupujem citróny v supermarkete, takže ja ich vždy ošúpem. Citróny nakrájam do hrnca s vodou, potom prelisujem cesnak a dám to všetko variť. Keď zmes začne vrieť,  hrniec dám preč z platničky , nechám vychladnúť a odložím do chladničky. Môžete zmes aj rozmixovať, precediť a potom preliať do fľaše. Ja som moc lenivá, aby som to rozmixovala :).


Takto vyzerá moja zmes :).
Počas 3 týždňoch si každé ráno dám jeden štamprlík (0,02 l). Ak nestíhate ráno, môžete aj pred obedom. Kúra je najúčinnejšia ,keď sa užíva 3 týždne ,potom je 8 dní pauza a znova sa 3 týždne pokračuje. Ak by sa aj vám stalo, že budete mať hnačku ,tak sa nezľaknite . Pri takýchto kúrach a detoxoch je to prvé dni normálne. Ale ak by ste cítili nejakú ťažobu v žalúdku, tak by ste pokračovať nemali, pretože asi množstvo cesnaku v recepte je pre vás moc. Preto odporúčam začať najprv s polovičným množstvom.

Vyskúšali ste už tento recept ? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena