9. 10. 2014

Dermacol 124

Krásne večer :)

Pred nedávnom som si kúpila ďalší lak do zbierky. Má zvláštnu pastelovo-modrú farbu, ktorá sa mi k žiadnemu oblečeniu nehodí, možno iba k čiernemu, ale aj tak som si ho musela kúpiť. Lak krásne kryje v jednej vrstve, je pekne sýty a vôbec nepruhuje. Mal by zaschnúť do 120 sekúnd, no trvá mu to o čosi dlhšie.  Prijemne ma prekvapilo ,že je na balení napísané zloženie. Aj keď nepoznám každú zložku, tak mám z produktu lepší pocit, keď je tam všetko napísané. Štetček je klasický, plochý, dobre sa s ním pracuje. Výdrž nieje až taká skvelá,ako som čakala. Bez problémov dá asi len 2-3 dni a to aj s podkladovým lakom. Pri tomto laku mi chýbajú názvy odtieňov. Mne sa moc nepáči, keď odtiene sú pomenované len číslami.

Prajem vám krásny zvyšok dňa :)





2 komentáre:

  1. Ja som dostala tento lak v červenom odtieni k nákupu v Dermacole, ale asi by som si ho sama nekúpila, tenký štetček, farba nebola nejako extra sýta no a ako píšeš výdrž veľmi slabá.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena