10. 10. 2014

Essence Lash Princess + Eyeliner Pen

Krásny podvečer prajem :)

Dnes k nám prišlo konečne babie leto, aspoň ja som mala ten pocit. Síce to vyzerá ,že tu bude len na pár dní, ale aj pár slnečných a relatívne teplých dní poteší. A konečne som mala celkom dobré svetlo na fotky :D. Dnes by som sa rada s vami podelila o moje skúsenosti s novou špirále od Essence Lash Princess a fixkou na oči, ktorú som dostala k špirále.

Riasenka má prekrásny obal. Najprv som si myslela, že ten vrchnáčik bude ozdobený len nejakou lacnou nálepkou, ktorá sa po pár dňoch zlúpe dolu, ale je to spravené z gumy. Objem má až 12 ml ,čo ma prekvapilo, pretože sa tvári menšia. Prevedenie kefky dosť lacné. V drogérii som ju mohla "obchytať" a na pocit kefka nebola príjemná. Je vyrobená s malých drôtikov. Aj na oku cítiť ,že tá kefka je taká "drôtená". 



Na druhú stranu robí pekné mihalnice. Trošku zlepuje ,ale nieje to nič hrozné. Objem nič moc ,ale pekne riasi predĺži. Cez deň neopadáva, no trošku sa obtiskáva. Hodnotila by som ju ako taký lepší priemer, ak od nej nebudete veľa čakať ,tak myslím, že sa vám táto princeznovská riasenka bude páčiť :)

No fixka ,ktorú som dostala k špirále ,tak tá je fakt hrozná. Už som ju chcela raz vyskúšať a som rada ,že som za ňu nevyhodila peniaze. Je asi to najhoršie ,čo som vyskúšala z fixiek na oči. Je až moc  suchá, zle pigmentovaná a hrot fixky skoro vôbec nekreslí. Možno som mala len zlý kus. Extra longlasting to tiež nieje ,ale ja žiadnu dlhánsku výdrž od Essence nečakám.


Najtenšia linka, aká sa mi podarila s touto fixkou. 


Linka po 5 min. 
Prajem krásny zvyšok dňa :)

Použité produkty:

Essence Lash Princess + Eyeliner Pen: 3,59€*(dm)


*ceny sú len orientačné

5 komentárov:

  1. Zaujal mě obal řasenky :) jen škoda že slepuje :(
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa zapáčil ten obal :) zlepuje trochu, ale ja dúfam ,že časom ,keď bude málinko vyschnutejšia, už to nebude robiť

      Odstrániť
  2. Tuhle fixu mám a je to moje stálice :)

    Budu ráda když mrkneš na i můj blog, kdybys měla chuť. :)

    Just Be Yourself

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak asi som mala fakt len nejaký nepodarok :/ ďakujem za pozvanie ;)

      Odstrániť
  3. Tu fixu jsem měla a naprosto ji nenávidím :D Musela jsem s ní pořád třepat a držet jí hrotem dolů aby kreslila a navíc hned vyschla.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena