6. 10. 2014

Essence Oh so matt!

Krásny večer :)

Konečne aj k nám dorazili novinky od Essence, tak som si kúpila pár produktov, ktoré vám určite zrecenzujem ,keď ich podrobím všetkým mojim testom :). Ako prvý produkt vám predstavujem nude rúž v  odtieni 15 Oh so mat!. Patrí do rady long lasting rúžov ,ale dlhotrvajúci určite nieje. A ani som to nečakala. Na perách vydrží okolo 2-3 hodín a po jedle je ho potrebné upraviť. Odtieň je pekne pigmentovaný, i keď nieje úplne matný. Rúž je krémový a dobre sa nanáša na pery, len po dlhšom čase začne vysušovať pery a zvýrazňovať šupinky na perách.  Pôvodne som si chcela kúpiť všetky nové odtiene, ale 11 nude love bol už moc svetlý a málo pigmentovaný a 14 adorable matt! nebol vôbec matný, takže nakoniec som vzala len tento jeden. Myslím si, že tento odtieň 15 Oh so mat! sa krásne hodí k svetlej pleti. Rúže od Essence môžem odporučiť,hlavne svetlé odtiene. Nie sú drahé a sú celkom kvalitné. Pri svetlých rúžoch až tak nevadí kratšia výdrž a keď sa trošku rozpijú , tak si to nik nevšimne.

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).






Použité produkty:

Essence Long lasting lipstick 14 Oh so mat!: 2,49€* (dm)



*ceny sú len orientačné

1 komentár:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena