13. 10. 2014

Make-up s hľuzovkou (lanýžom)

Prajem krásny deň :)

Ja osobne mám veľký problém s make-upmi. Nájsť pre mňa vhodný odtieň je naozaj mission impossible, pretože všetky odtiene sú neskutočne tmavé a väčšinou žlté. Porcelánové odtiene nikdy na Slovensko a myslím ,že ani do Čiech nedorazia. Jediná možnosť je ebay, ale potom by som zaplatila oveľa viac. Dermacol je v tomto svetlá výnimka :). Kvôli dobrým ohlasom a svetlému odtieňu som sa aj ja rozhodla vyskúšať novinku od Dermacolu Truffle moisturizing make up. Keď som si ho skúšala v drogérii, tak odtieň vyzeral byť super, no je až moc ružový, musím ho miešať s Affinimat makeupom od Maybelline (02 light porcelan), vtedy je pre mňa perfektný. Aj parfumácia je dosť silná a vôbec sa mi nepáči, ale dá sa na ňu zvyknúť.


Make-up je hydratačný a mal by byť vhodný pre všetky typy pleti. No ja mám mastný typ a keď si ho nanesiem ,tak sa lesknem ako diskoguľa, ale to sa dá vyriešiť púdrom. Myslím, že na suchý typ pleti bude make-up ideálny, ja ho musím pár krát cez deň prepúdrovať ,aby som sa neleskla. Osobne mám radšej hydratačné make-upy ,pretože tie zmatňujúce zbytočne vysušujú pokožku a je pravda ,že ani úplne pleť nezmatia. Ja vždy musím použiť púder aj v prebehu dňa. A moja pokožka vyzerá  oveľa šťastnejšie ,keď som vymenila zmatňujúce make-upy za hydratačné.


Tento make-up obsahuje extrakt z bielej hľuzovky, minerály a vitamíny, vitamín E, glycerín aj depigmentačnú látku Dermalight®, ktorá má zosvetlovať pigmentové škvrny, čo ocení staršia pokožka. Nezalieza ani do vrások. Po nanesení krásne splynie s pleťou a bez problémov na mojej pleti vydrží celý deň bez pohnutia a to si nemusím dať ani bázu. Dokonca ma aj prekvapilo krytie, je viac ako stredné, takže menšie vyrážky v pohode zakryje a SPF 15 zabezpečí ochranu pred slniečkom. 
Keby ten odtieň bol o málinko menej ružový ,tak by bol moje číslo 1. Efekt ,ktorý vytvára je krásny, pleť je krásne zjednotená, bez nedostatkov. Jediné ,čo prezrádza, že na pleti nejaký make-up je, je vôňa. V drogérii ju tak nebolo cítiť, ale na pleti ju cítim aj 10 min. Je to taká typická krémová vôňa, typická pre Dermacol, ale ako som písala už na začiatku, dá sa na ňu zvyknúť :) 



Už ste vyskúšali tento make-up a aké sú vaše skúsenosti ? :)

Použité produkty:

Dermacol Truffle moisturizing make up odtieň č.1: 9,99€*(dm)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena