3. 10. 2014

Malinový lak

Prednedávnom som si rozšírila svoju zbierku lakov o krásny ružový lak z rady Stars od Gabriella Salvete. Už mám jeden lak z tejto rady ,ktorý je s trblietkami. O ňom som písala pred nedávnom (tu je recenzia). Najprv som si myslela ,že je to normálny klasický lak, bez žiadnych špeciálnych efektov. Aspoň v drogérií sa tak tváril. Preto mi aj bolo divné, prečo je v tejto rade, ale kvôli tej nádhernej farbe som si ho musela kúpiť.


Ako som už písala v minulej recenzii, fľaštičky týchto lakov sa mi naozaj veľmi páčia. Lak som si kúpila v odtieni 05 Raspberry. Musím povedať ,že na nechtoch je ešte krajší ako vo fľaštičke.
Až pri lakovaní som si všimla ,že to nieje klasický lesklý lak, ale vytvára taký pieskovo-matný finish. Takýto pieskový lak som ešte nemala ,ale vyzerá na nechtoch  naozaj zaujímavo. Koho už omrzeli klasické laky a nemá nervy na odlakovávanie trblietavých lakov, tak takéto laky sú dobrý kompromis. Je potrebné naniesť 2 vrstvy ,pretože pri tenšej vrstve pruhuje. Trošku mi vadí, že dlho zasychá ,ale ak si lak niekde odtlačíte, tak to efekt nepokazí.


Prajem krásny zvyšok dňa. :)


Použité produkty:

Gabriella Salvete Stars 05 Raspberry: 1,39€* (drogéria Teta)



*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena