19. 10. 2014

Novozakúpené 2

Krásny slnečný deň :)

Dnes je naozaj krásne, konečne aspoň trošku vyšlo slniečko. Pôvodne som si chcela dnes farbiť vlasy, keď je slnečno a celkom teplo, ale bola som moc lenivá nato, aby som si včera pripravila hénnu, takže to nechám na inokedy :) Dnešnom článku vám ukážem, čo nové som si kúpila a načo môžete čakať recenziu v najbližších dňoch. 
Konečne som si kúpila aj niečo na oblečenie, pretože u mňa je to s vecami dosť kritické. Ja som fakt jedna zo žien ,ktorá si naozaj nemá čo obliecť :D Už na obrázku vidno ,že stačilo mať veci len v taške a sú strašne pokrčené ,takže bude radosť ich nosiť :D Ale tým šatom som nemohla odolať :). Nie som dobrá v kombinovaní vecí a farieb atď. takže si najčastejšie kúpim niečo, čo je jedno- maximálne dvojfarebné. Tričko som si kúpila kvôli pohodlnosti a páčili sa mi jemné vzory, ktoré má. 

Samozrejme nemôže chýbať aj kozmetika. Kúpila som si telové mlieko s maslom z manga a artičokami. Tie artičoky ma tam neuveriteľne zaujali, ale mlieko vonia iba po mangu. Ja si ani neviem predstaviť vôňu artičoky. Mlieko má spevňovať pokožku už po 7 dňoch. Takže som zvedavá, či uvidím nejaký rozdiel.
Ďalší produkt je šampón s mandľou a argánovým olejom. Šampón má regenerovať vlasy, čomu ja osobne moc neverím. Myslím si ,že šampóny nedokážu viditeľne zregenerovať vlasy.  
Posledný je balzam na pery s brusnicou a čerešňou. Má nádhernú vôňu. Už len kvôli nej sa oplatí balzam kúpiť. Je červený, preto som si myslela ,že bude trošku farbiť pery, ale nefarbí vôbec. Ja by som menšie zafarbenie ocenila, ale nejako to prežijem :)


Aj napriek tomu, že ja nemám moc v obľube katalógové značky, znova som si kúpila 2 masky od Avonu z rady Planet Spa. Už som si kúpila 2 a nejako som si ich obľúbila ,takže som sa rozhodla ,že skúsim ďalšie. Stále v kútiku duše dúfam, že ma niečo konečne zbaví akné :D. Prvá maska je pleťová maska s vlastnosťami enzýmového peelingu. Má jemne odstraňovať odumreté bunky pleti a osviežovať ju a druhá je  revitalizačná peelingová maska na tvár s čínskym ženšenom. Som zvedavá hlavne na tú prvú, pretože som zvedavá, v čom bude iná ako klasická maska na tvár.

Posledný produkt som si kúpila v výpredaji. Je to mandľový olej do kúpeľa. Má obsahovať 94% mandľového oleja a žiadne parabény atď. Balenie je 100 ml ,teda má vydržať 10 kúpeľov. Som zvedavá ,či si pomocou neho bude môcť urobiť "domáce kúpele". Už ma omrzeli všetky veci ,čo som si dávala do vane ako mlieko, morská soľ, bylinky atď. Je v skle,takže si musím dávať pozor, pri mojej šikovnosti.

Teším sa na vás pri ďalšom článku ;)

Použité produkty:
Alverde telové mlieko s maslom z manga a artičokami: 2,79€* (dm)
Alverde šampón mandľa a argánový olej: 2,29€* (dm)
Alverde balzam brusnica a čerešňa: 1,39€* (dm)
Avon Jemná revitalizačná peelingová maska na tvár s čínskym ženšenom: 2,20€* (avonlady)
Avon Jemná čistiaca peelingová maska na tvár s minerálmi z Mŕtveho mora: 2,20€* (avonlady)
Kneipp mandľový olej do kúpeľa: 2,85€* (dm)
Gate šaty: 9,98€* (gate)
Gate tričko: 2,98€* (gate)


*ceny sú len orientačné

1 komentár:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena