21. 10. 2014

Podkladová báza od Essence

Prajem krásny večer :)

Asi každá žena túži po krásnych dlhých mihalniciach ,aké majú bábiky. Niekto má šťastie a s takýmito riasami sa narodí (takým ženám v "tichosti "závidím), niekomu pomôže ricínový olej a niekto skúša všetko možné, aby sa mal mihalnice ,čo najdlhšie. Ja patrím do tej poslednej skupiny. Už keď mi príroda v tomto smere veľa nenadelila, tak sa spolieham hlavne na špirálu. Bázam pod riasenku som nikdy neverila, preto som doteraz ani žiadnu nevyskúšala. V novinkách od Essence sa objavila ich prvá takáto báza, tak som si povedala ,že konečne by som už jednu  mohla vyskúšať.
Báza je klasická biela, aplikuje sa pod riasenku. Mala by predĺžiť riasy a dodať im extra objem. Ja mám pocit ,že s mihalnicami nespravila nič. Sú len o trošku hrubšie a to dodá nejaký ten "extra "objem, ale taký istý efekt dostanem aj keď si dám o jednu vrstvu špirály naviac. No dlhšie určite nie sú. Mám menší problém aj s tým, že niekedy sa mi nepodarí prekryť bielu bázu špirálou. Nebola drahá, stála okolo 2,40€ ,ale efekt nieje skoro žiadny. Myslím si ,že nieje nad dobrú špirálu a hlavne genetiku, takže krátke mihalnice určite báza nezachráni :).







Až na fotke som si všimla, že som si zabudla namaľovať spodné mihalnice :).
 Aké máte vy skúsenosti s podkladovými bázami ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

1 komentár:

  1. Súhlasím, kúpila som si ju a nič ! Žiadne predĺženie mihalníc sa nekonalo, boli hrubšie a mala som problém aby špirála poriadne prekryla bielu farbu bázy... Kedysi som používala špirály od Loreal kde bola jedna časť báza a druhá špirála ( ich cena je teraz cca. 18 eur ) tá moje mihalnice naozaj predĺžila. Žiaľ kvôli tej vysokej cene ju už nepoužívam.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena