28. 10. 2014

Spotrebované produkty 2

Prajem vám krásny večer :)

Taška z Gate-u sa mi znova naplnila prázdnymi obalmi z kozmetiky, takže je načase, aby som sem dala ďalší článok o spotrebovaných produktoch. Neodložila som si bločky z nákupov, takže si už nepamätám presné ceny, preto vám uvádzam len približné.

Dixi Arvit- vlasové tonikum s provitamínom B5 a F


Toto vlasové tonikum som si kúpila kvôli tomu, že mi začali strašne padať vlasy. Neviem, či to je stresom alebo sa "presrsťujem" ,pretože prichádza zima. Vlasové tonikum je určené na mastné vlasy a má zamedzovať vypadávanie. Mne osobne nepomohlo s ničím. Mám pocit ,že vlasy po nanesení sa mastia ešte viac ako bez tonika. A aplikácia je fakt hrozná. Dlho trvá ,kým sa tonikum nanesie. Aspoň mne trvalo dosť dlho ,kým som sa dostala k vlasovej pokožke. Preto som ho ani celé neminula. Ostali mi ešte 2 ampulky, ale keďže efekt žiadny, tak letí do koša. (Cena bola okolo 2€)




 Balea - bylinková pena do kúpeľa s extraktom z medovky


Mám rada bylinkové veci do kúpeľa, preto som siahla aj to tejto pene od Balei. A musím uznať ,že je fakt dobrá. Síce nepení nejako extra (aj na obale má napísané ,že je jemne peniaca), zato mala krásnu vôňu, ktorá vydržala počas celého kúpeľa a vôbec nevysúšala pokožku. Plánovala som si kúpiť ďalšie balenie (na výber bola ešte levanduľa a mäta), ale už som ich v dm-ku nevidela, čo je riadna škoda. Dúfam, že ju nahradia niečím rovnako kvalitným :) (Cena okolo 1,19€)


 Essence - Get big lashes


Ďalším príjemným prekvapeným bola táto špirála od Essence. Kupovala som ju spolu s jej vodeodolným dvojčaťom. Krásne natočila mihalnice a dodala im objem. Len mi vadilo ,že kefka nieje špicato zakončená ,zle sa s ňou maľovali mihalnice v kútiku oka. Počas väčších  horúčav v lete sa začala otláčať ,ale za normálnych podmienok vydržala bez problémov. (Cena okolo 2,50€)



Alverde - Šampón pre lesk vlasov s extraktom z citróna a marhule 


Moja stálica - Alverde šampóny. Sú to asi najlepšie bezsilikónové šampóny, ktoré som vyskúšala. Samozrejme ,že veľké zázraky (ako výživa, spevnenie vlasov atď.) od nich nečakajte. Na druhú stranu jemne umyjú vlasy, zbavili ma lupín, celkom dobre penia ,takže kokosový olej s nimi hravo vymyjem. Vyskúšala som už asi všetky verzie, asi len pre blond vlasy zatiaľ nie. Jediný ,ktorý je fakt hrozný je alverde šampón s liečivým bahnom určený pre vlasy s lupinami. Tomu šampónu sa oblúkom vyhnite (minimálne zdvojnásobil lupiny), (Cena cca 2,49€)


Alverde - denný krém s harmančekom 


Moja pleť je dosť vyberavá, takže nie každý krém mi sadne, no v podstate na 70% krémov mi pokožka povie nie :). Preto dávam prednosť krémom na citlivú pleť, ktoré majú jemnejšie zloženie a zbytočne tam nieje veľa alkoholu a silikónov. Tento krém od Alverde bol celkom dobrý. Pleť sa mi po ňom nevyhádzala a ani sa mi nezhoršilo akné, čo bolo úžasné, ale na druhú stranu som si ani nevšimla ,že by pleti pomáhal alebo ju hydratoval. Ráno som ho naniesla na pleť ,on sa vsiakol a to bolo všetko. Pleť ostala rovnaká ako pred tým, nebola ani jemnejšia, ani viac hydratovaná.(Cena cca 3€)


Maybelline illegal length


Túto maybellinu som si kupovala asi pred 2 rokmi. Mala obsahovať malé vlákna ,ktoré mali slúžiť ako falošné mihalnice, a tým mali zväčšovať dĺžku mihalníc. Nič veľkolepé to nebolo. Na začiatku bola moc mokrá, potom riasy trošku zlepovala. Tie jemné vlákna bolo vidno na kefke, ale na mihalniciach som si nič nevšimla. Ja mám riasenky od Maybelline veľmi rada, ale tak táto im moc nevyšla. (Cena: už fakt netuším koľko som za ňu dala :)) 


Balea - balzam na pery Intenziv 


Klasický balzam, ktorý neurazí ,ale perám v ťažkých časoch nepomôže. Obsahuje bambucké maslo a argánový olej, ale nevšimla som si nejakú extra hydratáciu. Balzam pomôže trošku perám ,ale ak ich už máte vysušené a rozpraskané, tak si s nimi neporadí. (Cena okolo 1,20€)


Rimmel 60 sekundový lak - 605 Purple reign


60 sekundové laky od Rimmelu sú skvelé a dokonalé. Patria medzi moje obľúbené. Je pravda, že ten aplikátor by som najradšej roztrhala v zuboch, ja mám rada klasické aplikátory, ale tomuto laku to odpustím. S týmto okrúhlym štetečkom to proste neviem. Farby lakov sú krásne, stačí naniesť len jednu vrstvu. Nevýhoda je ,že tieto laky neuveriteľne rýchlo vysychajú. Vždy spotrebujem len polovicu, potom už je nepoužiteľný. (Cena: okolo 2€)

Alverde - minerálny make-up 01 Naturelle


Toto je môj prvý make-up, ktorý som si kúpila. Viem ,že som v drogérii hľadala môj odtieň asi 2 hodiny, vyskúšala som všetky najsvetlejšie odtiene a žiadny som nemohla nájsť. Toto bol jediný make-up, ktorý mi odtieňovo na 100% sedel. V podstate ani doteraz som nenašla make-up, ktorý by mi sedel ,tak ako tento od Alverde. Škoda ,že po funkčnej stránke už taký dobrý nebol. Mal slabé krytie, vydržal asi tak 3 hodiny a oxidoval na pleti. Mal mať aj zmatňujúci efekt ,ale ten som tiež nepostrehla.  (Cena: okolo 4,50€)



Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena