11. 11. 2014

Kokosový olej

Krásny deň :)

Dnes by som vám rada predstavila asi môj najobľúbenejší kozmetický výrobok. Už mám myslím ,že 4 balenie. Je to kokosový olej. Zatiaľ som yskúšala len túto jednu značku z dm-ka Purity Vision. Chcela som si kúpiť aj kokosový olej od Saloos ,ale ten sa predáva v plastovom obale. Myslím si, že oleje by mali byť len v sklenených obaloch, aby sa ich zloženie nezmenil (hl. podiel nasýtených a nenasýtených kyselín).
Tento kokosový olej vonia naozaj krásne kokosovo. Nie je to vôbec taká sladká kokosová vôňa ,akú majú napr. telové mlieka. Najlepšie na kokosovom oleji je to, že si pomocou neho môžem vyrobiť ďalšie produkty ako dezodorant, balzam na pery, peeling a mnoho iných.




Kokosový olej a vlasy

Kokosový olej by mal pomôcť vlasom, ktoré sú suché ,poškodené, štiepia sa a padajú. Ja som si ho dávala vždy na noc a ráno som si umyla hlavu. Mám pocit ,že moje vlasy nezlepšil. Na vlasy som vyskúšala aj olivový a ricínový olej ,tiež bez úspechu. Ale pre dobrý pocit si ho aj tak dávam 1x do týždňa .Ešte by som chcela vyskúšať argánový olej ,na ten som počula tiež chvály.

Kokosový olej a pleť

Vždy, keď sa mi na pleti objaví akné ,tak si naparím tvár a nanesiem si naň kokosový olej. Na 100% to akné nezredukuje, ale pleť je viditeľne krajšia ,jemnejšia a akné sa rýchlejšie hojí. Mám citlivú pleť, produkty na akné mi nikdy nerobili dobre, takže v tomto prípade je kokosový olej moja záchrana.

Kokosový olej a výroba domácej kozmetiky

Ako som už spomínala, kokosový olej používam na výrobu rôznych kozmetických pomocníkov. Asi jeden s najlepších je dezodorant, ktorý si vyrábam už asi 2 roky. Postup ,akým si ho pripravujem ja som písala tu. Zatiaľ som skúšala vyrobiť iba pár vecí, určite sa s vami o ďalšie postupy podelím aj na blogu :).

Ďalšie využite kokosového oleja

  • bielenie zubov - toto by som rada otestovala, len neviem kedy sa k tomu dostanem pri mojej lenivosti ,ale určite sa to raz stane :)
  • pomáha schudnutím - rozkladá glukózu a nemal by obsahovať cholesterol 
  • balzam po holení
  • odličovač
  • masážny olej 
  • posilňuje nechty 
Určite je tých výhod viac. Mne osobne až taký úžasný kokosový olej sám o sebe nepríde, ale ak sa zmieša s niečím iným ako je med alebo káva, tak účinky sú naozaj niekedy prekvapujúce. Myslím si, že keď nebudete očakávať neviem aké zázraky, tak sa vám kokosový olej bude páčiť :).





Aké sú vaše skúsenosti s kokosový olejom ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

Použité produkty:

Purity Vision: Kokosový olej: 7,49€* (dm)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. ja mam hrozne rada kokosovy olej :) jeden som uz aj stihla minut :)


    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem Ho! :) pouzivam ho uplne na vsetko :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena