17. 11. 2014

Konečne matná pleť bez vyrážok ?

Krásny večer všetkým :).

Asi pred mesiacom som sa zapojila do výzvy s francúzskou kozmetikou Avène na testovanie
Cleanance čistiaceho gélu. Zapojila som sa dosť neskoro. Myslím ,že to bolo asi posledný možný deň, tak som si už ani nemyslela, že by pre mňa ešte nejaký gél zvýšil. Bola som naozaj veľmi prekvapená a neskutočne rada ,keď mi zrazu prišiel domov balíček s čistiacim gélom na otestovanie. Týmto sa chcem veľmi pekne poďakovať za balíček :).

Cleanance čistiaci gél bez mydla je vyrobený pre citlivú, mastnú a problematickú pleť. Presne tento typ mám ja a je to asi ten najhorší typ pleti aký existuje, pretože 90% produktov ,ktoré by mi pomohli s akné a mastnou pleťou moja citlivá pokožka neznesie a 10% produktov sa buď nedá zohnať ,alebo sú príšerne drahé. Asi si viete predstaviť ,aká som bola nadšená ,že konečne držím v rukách výrobok určený pre mňa. 

Gél jemne pení, nie je to žiadna veľká extra pena. Stačí ho použiť naozaj málo. Ja ho používam cca jeden mesiac každé ráno a večer a minula som zatiaľ asi 1/10 balenia, takže aj keď na začiatku je investícia zaň väčšia ako pri iných géloch, vydrží  minimálne 3/4 roka.
Hlavná zložka gélu je termálna voda Avène, ktorá by mala jemne čistiť a upokojiť kožu a Glyceryl laurát, ktorý znižuje produkciu mazu.



Gél je jemne parfumovaný. Má milé zatváranie, i keď dosť nezvyčajné. Najlepšie je na ňom to, že gél nevytečie z balenia ,pokým ho nestačíte, takže si množstvo gélu ľahko regulujete vy. Podľa mňa je to lepšie balenie ako keby mal gél pumpičku, pretože vtedy by sa zle dávkovali posledné zvyšky gélu.



A teraz k testovaniu. Ako som už písala, používam ho asi mesiac. Pleť je naozaj matnejšia a jemnejšia. Čo sa týka akné, to mám stále také ,aké som ho mala pred používaním. S týmto mi gél nepomohol. Keď som si čítala recenzie na tento produkt, tak väčšina blogeriek písala, že ich neštípal ,ak sa im dostal do očí. Nooo...... mňa štípe poriadne, takže si musím dávať väčší pozor. Dosť mi vadilo, že po umytí pleti týmto gélom ,som mala pleť veľmi napnutú. Preto som si začala dávať večer kokosový olej na pleť a už je všetko ok :)



Ja som čistiacim gélom od Avène celkom spokojná ,aj keď má pár nedostatkov. Najviac ma mrzí to, že neodstránil akné, ale možno na to potrebuje viac času, ale to zhodnotím, až keď budem o ňom písať v spotrebovaných produktoch.

Aké sú vaše skúsenosti s týmto gélom a so značkou Avène ? Teším sa na vás pri ďalšom článku :)


Použité produkty:

Avène Cleanance čistiaci gél bez mydla: 15,50€ *(lekáreň alebo pre českých čitateľov tu )


*ceny sú len orietačné


Článok bol napísaný pre web blogerky.cz.

4 komentáre:

  1. Tak neviem, ale cistiaci gel urcite problem nevyriesi, mozno by to chcelo viac vyrobkov z tejto rady. Najma krem.
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto kosmetiku vůbec neznám :)
    Každopádně jsem toho vyzkoušela opravdu moc a nikdy mi nic na 100% nepomohlo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja používam tea tree sadu od Oriflamu :) s Avene som nemala ešte skúsenosti, pokukujem troška po bio kozmetike ale ešte neviem, či sa do toho oplatí investovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som tento gél skúšala, ale nebola som spokojná, pretože ma štípala tvár a bola som celá červená, asi som alergická na nejakú jeho zložku.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena