9. 11. 2014

Mandľový olej do kúpeľa

Krásny podvečer prajem všetkým :)

V piatok a sobotu som bola na promo akcii v OKAY. Brigádu mám na celý november v piatky a soboty, takže zasa budem peňažne zahojená na ďalšie 2 mesiace. Promo akcie mám celkom rada ,pretože sa rada rozprávam s ľuďmi a nieje to až taká ťažká robota, i keď stáť 8 hodín na nohách dá poriadne zabrať. V nedávnom článku som písala o nových produktoch ,ktoré som si kúpila a medzi nimi bol aj Mandľový olej do kúpeľa od Kneipp. Po 8 hodinách státia a pol hodinovom čakaní na autobus, kúpeľ s týmto olejom padol vhod.

Je naprosto úžasný, len trošku po ňom kĺže vaňa, takže si treba dať pozor. Vonia podobne ako detský olej po kúpaní od Johnsons baby. Je dosť parfumovaný, takže keď si dám jeden vrchnáčik do vody (malo by to byť 10 ml), tak to rozvonia celú miestnosť a vôňu cítiť počas celého kúpania.  Pokožka nieje vysušená, je jemná a po vylezení z vane ešte z pokožky cítiť vôňu oleja. Mne osobne sa parfumácia oleja veľmi páči, i keď je dosť výrazná. Toto je zatiaľ tá najlepšia vec do vane, ktorú som vyskúšala, hlavne nemusím nič nové vymýšľať, čo by som si dala do vody a mohla aspoň 30 min. relaxovať a na nič nemyslieť. Stačí mi ,keď pustím vodu, hodím do nej morskú soľ, prilejem tento olej, vypnem svetlo ,zapálim sviečky a relaxácia môže začať.

Olej má sklenení obal, tak musím dávať väčší pozor ,aby som ho nerozbila. Kupovala som ho v dopredaji , neviem či ho ešte v dm-ku uvidím, ale keby tam bol, hneď beriem ďalšie balenie.










A aký si vy robíte relaxačný kúpeľ ? :)

Budem rada, keď sa stretneme pri ďalšom článku. Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:
Kneipp: Mandľový olej do kúpeľa: 2,85€* (dm)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena