4. 11. 2014

Masky č.2 od Avonu

Krásny neskorý večer :)

Už som tu pre pár dňami mala jeden článok o pleťových maskách z Avonu. Kedže ma milo prekvapili, kúpila som si ďalšie dve. Tentokrát som si vybrala Peelingovú masku s minerálmi z mŕtveho mora a Peelingovú masku s čínskym ženšenom. Na začiatku som bola prekvapená pretože neobsahujú žiadne peelingové zrniečka. Logicky som ich tam očakávala, kedže sú to peelingové masky, ale tak aspoň to zvýšilo moju zvedavosť, aký bude výsledok.Vôbec ma nenapadlo, že enzýmové peelingové masky neobsahujú žiadne čiastočky, tak ale aspoň som sa niečo nové naučila (som začínajúca blogerka, nebite ma zato :))




zloženie masky s minerálmi z mŕtveho mora

zloženie masky s čínskym ženšenom 


Vôňa ma moc neoslovila a ani neviem k čomu by som ju prirovnala. Ale maska sa necháva pôsobiť iba 1-2 minúty, tak to nieje žiadny problém vydržať Ako som už spomínala ,masky sú enzýmové , a tak by mali pleť čistiť hĺbkovo. Používam ich skoro mesiac, ale žiadne zlepšenie som si nevšimla. Asi ani jeden sľubovaný účinok ,ktoré masky ponúkajú sa za mesiac nedostavil. Najviac som bola zvedavá nato, ako budú odstraňovať odumreté časti pokožky. Tie na mojej pleti nechali bez povšimnutia, takže prácu za tieto masky dokončil môj klasický peeling.

Masky ma dosť sklamali, pretože majú nulový účinok. Kúpila som si ich hlavne kvôli hĺbkovému čisteniu pleti a tiež zo zvedavosti,pretože som pred tým žiadny enzýmový peeling nevyskúšala,ale 75 ml masky z rady Planet Spa sú ďaleko, ďaleko lepšie.

Prajem vám krásny zvyšok večer :)


Produkty:

Avon: Planet Spa Perfectly Purifying: 2,20€ (od avonlady)
Avon: Planet Spa Revitalising Retreat: 2,20€ (od avonlady)


*ceny sú len orientačné 




1 komentár:

  1. Ja mám od Avonu vyskúšaných pár masiek, ale tie od Planet Spa sú slabé, skúšala som hydratačnú s bambuckým maslom na dekolt a tá bola strašne hutná a mastná, ale pekne voňala, teraz mám masku z tureckých kúpeľov Hammam, tá tiež pekne vonia ale účinok nič moc, spotrebujem ju no ďalšiu si už asi nekúpim. Lepšia je maska z čajovníkom a uhorkou taká zlupovacia Avon. No a fakt funkčná je maska H&M Malinová, tá póry čistí a to viditeľne, to som ešte nezažila.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena