24. 11. 2014

Prírodné spevnenie

Krásny večer všetkým :)

Po dlhšej odmlke znova prinášam ďalší článok. Predchádzajúce dni boli nejaké až moc vyčerpávajúce a nemala sa som čas na písanie. A už ak sa nejaký našiel, tak bol večer a vtedy by som už nevykúzlila žiadne fotky s mojím foťákom. V dnešnom článku vám predstavujem Telové mlieko s maslom z manga a artičokami od Alverde. Keď som ho kupovala ani som netušila, že je to spevňujúce telové mlieko. Kupovala som ho v behu, takže som si k nemu len pričuchla,a kedže sa mi páčila vôňa, tak som si ho vzala zo sebou.


Telové mlieko sľubuje spevnenie už po prvom použití a po 4 týždňoch používania má byť pokožka preukázateľne pevnejšia a elastickejšia. Keď som si toto prečítala, prekvapilo ma ,že niečo takéto sľubuje prírodná kozmetika. Tak som odsunula nabok všetky moje telové maslá a mlieka a používala som len toto po každom sprchovaní. Telové mlieko je vyzbrojené koenzýmom Q10 a bio-extraktom z artičok. Táto dvojica sa má postarať o spevnenie  pokožky. 

Mlieko som používala myslím ,že vyše 4 týždne, ale spevnenie som si nevšimla. Mám pocit, že moja pokožka je rovnako elastická ako bola predtým. Musím povedať ,že by som bola neuveriteľne prekvapená ,keby toto mlieko fungovalo. Ja moc ani neverím, že existuje nejaký krém ,ktorý by viditeľne spevnil pokožku. Jediné ,čo poznám a zaručene funguje ,je cvičenie. Takže ,kto chce mať pevnú pokožku ,tak jedine smer posilovňa ;). Až pri písaní tohoto článku som si všimla, že mlieko testovalo len 20 ľudí, čo je dosť málo, takže tomu čo je napísané o spevnení na obale by som neverila vôbec.


Ale aby som len nepísala negatívne vlastnosti, s hydratáciou je to oveľa ,oveľa lepšie. Trošku dlhšie trvá ,kým sa mliečko vsiakne do pokožky, ale svoju robotu spraví dokonale. Na druhú stranu nemám extrémne suchú pokožku, takže neviem ,či zvládne hydratovať aj tento typ, no mne dokonale stačí. Nieje moc hutné, ale zasa nieje ani tak riedke ako iné telové mlieka.
Ako som už spomínala na začiatku článku, vôňa ma zaujala hneď na začiatku. Osobne tam artičoky necítim a ani si neviem predstaviť ako by voňali :). Vôňa je krásna mangová a nie je ani moc sladká.




Aké máte vy máte skúsenosti so spevňujúci mliekami ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

Použité produkty:
Alverde: Telové mlieko s maslom z manga a artičokami: 2,79€* (dm)


*ceny sú len orientačné

1 komentár:

  1. Ja ich nejako nevyhladavam, skor potrebujem poriadne premastujuce :)

    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena