14. 12. 2014

Britská bio kozmetika

Krásny nedeľný podvečer :)

Pred nedávnom som mala možnosť vyskúšať ,pre mňa neznámu bio kozmetiku z Veľkej Británie - INLIGHT. Ja si rada rozšírim obzory, čo sa týka kozmetiky, tak som sa zapojila do výzvy cez web blogerky. Na testovanie som si mohla vybrať tester s piatich produktov.Najviac ma zaujalo bio regeneračné telové maslo.


V balíčku mi prišlo malilinké 5ml masielko, letáčiky a ako pozornosť vzorka čokoládovej masky na tvár. Kedže vzorka masielka je naozaj miniatúrna , nepoužívala som ho na telo ,ale na tvár, pretože na telo by som ho minula asi na jeden krát. Masielkom by sa malo rýchlo vstrebávať, vyživovať, spevňovať a regenerovať pokožku. Je vhodné na citlivú, suchú pokožku a môže sa používať aj počas tehotenstva. Hlavné zložky sú kokosový a šípkový olej, žihľava a čučoriedka.

Masielko má až veľmi výraznú vôňu. Je prevoňané éterickými olejmi a vôňa bola výrazná aj keď som používala len malinké množstvo produktu. Mám radšej jemnejšie parfumované výrobky, osobne mi vôňa dosť prekážala. Masielko sa ľahko nanáša, rýchlo sa vsiakne, ale musím povedať ,že skoro žiadne sľubované benefity som si nevšimla. Moja pokožka je rovnaká ako pred tým a ani nie je viac vyživená. Možno cez leto by výživa, ktorú ponúka tento produkt stačila ,ale na zimu je to pre mňa málo.




Vzorka číslo 2, ktorú som z tejto kozmetiky vyskúšala bola bio čokoládová maska. Základ masky tvorí hlavne  kakao, argánový olej a pomarančová kôra. Obsahuje aj tuhé čiastočky, takže pri zmývaní sa dá použiť ako peeling. Ak by ste ju chceli vyskúšať, pripravte sa nato ,že trošku lepí a je problém ju zmyť z tváre. Najlepšie je ju zotrieť vatovými tampónikmi a potom tvár opláchnuť vodou. Maska pekne vonia, podobne ako čokoládový koláč. Nie je to pravá čokoládová vôňa. Pleť je to nej veľmi jemná ako detská ritka a trošku aj hydratovaná. Na tvári by mala byť 10 minút, ale ja si prírodné masky nechávam dlhšie. Túto som mala na tvári asi 30 minút.



Bio regeneračné telové maslo nájdete aj vo vianočnom darčekovom balíčku Noční objetí spolu s Bio nočným balzamom. Samozrejme ,že vianočných balíčkov táto značka ponúka oveľa viac, všetky nájdete tu. Sú neuveriteľne krásne a luxusne balené.

Cenník vianočných balíčkov.

Fotky z letáčiku Zuii organic



Som veľmi rada, že som sa do testovania mohla zapojiť a spoznať ďalšiu bio kozmetiku. :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Článok je napísaný v spolupráci s webom Blogerky.cz

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena