30. 12. 2014

Čipkovaný púder

Krásny večer všetkým :)

Osobne mám celkom rada Dermacol. Hlavne kvôli odtieňom ,ktoré ponúka, pretože ako bledulka toho na výber veľa nemám. Hlavne ,čo sa týka make-upov. Nad kúpou nového púdru som už rozmýšľala dlhšie, ale kedže som mala ešte púder od Essence ,tak som si vždy kúpila niečo iné. Ja sa moc nad púdrami nerozplývam, stačí mi jeden produkt ,ktorý bude fungovať. Ale keď mi môj púder vykĺzol z ruky a rozletel sa celý po podlahe, tak som to zobrala ako signál, že je na čase skúsiť niečo nové :).

Zvolila som tento čipkovaný od Dermacolu, po ktorom som pokukovala už dlhšie. Má naozaj krásny dizajn a mne osobne sa páči aj jeho vôňa. Je to taká sladká krémová vôňa (o opisovaní vôní moc dobrá nie som ). Púder je jemne namletý a dobre sa nanáša na pleť. Jediný problém púdru je ,že vôbec nezmatňuje. Možno tak prvých 5 min. po nanesení. Make-up zafixuje a udrží ho dlhšie na mieste ,ale zmatnenie som si nevšimla vôbec. Skúšala som ho naniesť viac, ale vtedy akurát tak zvýraznil pár suchých miest na pleti a dosť.







Dosť ma prekvapilo, že tento púder je taký zlý, pretože som počula dobré ohlasy naň. No možno na moju pleť potrebujem niečo so silnejším účinkom.

Aké máte skúsenosti púdrami od Dermacolu ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).


Použité produkty:

Dermacol: Kompaktný púder s reliéfom čipky: 3,45*€ (drogéria teta)



*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Je škoda, že nezmatňuje. Už jsem se chystala ke koupi :-D nevadí, určitě se najde jiný, který bude lepší.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Právě ho také používám a moc s ním spokojená nejsem. Pravidelně používám Stay Matte od Rimmelu.
    Recenze kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten si ja plánujem kúpiť už dlhšiu dobu, ale vždy ma zaujme niečo iné :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena