8. 12. 2014

Hydratačné rúže od Astoru

Krásny deň prajem :)

Dnes mám pre vás recenziu rúžov od Astoru, ktoré som vám už ukázala vo výpredajových úlovkoch. Ja milujem výrazné rúže a myslím si ,že pristanú skoro každému, len to chce čas si zvyknúť na ne. Ja som s ich nosením nemala nikdy problém, aj môj prvý rúž bol ten najvýraznejší ,aký som v drogérii našla. Vždy ,keď si rúž kupujem je pre mňa dôležitá farba, či sa mi páči ,to či sa mi už hodí ma moc netrápi :). Preto nestrávim dlhý čas vyberaním odtieňu. Tak tomu bolo aj pri výbere týchto dvoch rúžov od Astoru. Vybrala som si ich v priebehu 30 sekúnd a ani som neskúsila tester :)


Tieto rúže by mali byť dlhotrvajúce a hydratačné, čo mi moc nejde dokopy, pretože čím je rúž viac hydratačný ,tým menej vydrží na perách. Rúže sú naozaj veľmi krémové, až moc. Ľahučko kĺžu po perách a pigmentácia je tiež veľmi dobrá.  Obsahujú aj SPF 20, čo je veľké plus ,hlavne v lete. 

Nanešťastie sa rúže až moc rozpíjajú. U 205 Rose Fever to až tak nevadí a ani to nieje tak vidno, ale 503 Cheeky Red vidno až moc, pretože je o hodne tmavšia. Ani ceruzka na pery nepomohla. Asi po hodine vidno okolo pier vo vráskach rozpitú farbu. Myslela som si ,že tieto rúže budú podobné ako rúže z rady Color Sensational od Maybelline.Tie sa vpijú do pier ,neobtistávajú sa moc a zvládnu aj 5 hodín. Tieto od Astor to nerobia. Oni len akoby sedia na perách ,ale pier sa vôbec nechytia. Ak pijem čaj ,tak celý rúž je na pohári a na perách mi nič neostane. 

Dosť ma to mrzí, pretože farbu majú naozaj krásnu, len asi každú hodinu treba rúž opraviť, hlavne kontúru pier zbaviť rozpitej farby. Mali by vydržal celý deň. No to ani omylom, ak si odmyslím rozpíjanie farby, tak v 100% kráse dajú možno 1-2 hodiny. Na druhú stranu, keďže sú to hydratačné rúže nemám po nich vysušené pery, nerobia sa mi šupinky a ani nezvýrazňujú vrásky. Rúže patria medzi taký stredný priemer, ale myslím ,že za 6€ by mohli byť kvalitnejšie.




Aké sú vaše skúsenosti s touto radou rúžov ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

Použité produkty:

Astor: Rúž Soft Sensation č.205 rose fever: 6,49€* (101 drogéria )
Astor: Rúž Soft Sensation č. 503 chekky red: 6,49€* (101 drogéria )


*ceny sú len orientačné

1 komentár:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena