29. 12. 2014

Maska a čistič v jednom

Krásny večer :)

Verím, že ste si všetci užili vianočné sviatky. Moje Vianoce boli až prekvapivo pokojné a bez stresu, čo sa u mňa často nestáva, takže ja som si ich užila nad očakávania. Pod stromčekom som si našla aj pár kozmetických kúskov, ktoré vám predstavím určite aj na mojom blogu :).
Dnes sa chcem s vami podeliť o moje dojmy z tejto masky, ktorú mam doma viac ako mesiac. Je to maska a čistič v jednom.



Už som vyskúšala pár kúskov od značky Soaphora a zatiaľ som prekvapená jej kvalitou. Ako prvé ,keď mi maska prišla ma prekvapila jej veľkosť. Je naozaj veľmi malinká, myslela som si ,že bude raz taká veľká. Obal masky sa mi veľmi páči. Je sklenený s kovovým uzatváraním, aké majú niektoré produkty od Balei alebo od Avonu. Myslím ,že tieto obaly sú aj vratné a keď ich v predajni vrátite ,dostanete zľavu na ďalší nákup. Pre mňa je predajňa dosť ďaleko ,takže sa mi to moc neoplatí, ale ja by som ich asi ani nevracala ,pretože sa dajú využiť ,keď robím domácu kozmetiku. 


Maska má dosť výraznú vôňu. Najviac z nej cítim šalviu a žihľavu. Trošku zle sa nanáša na pleť kvôli pevným čiastočkám ,ktoré obsahuje. Mne to nevadí, ja som rada ,že pevné čiastočky maska má, pretože ju môžme použiť aj ako peeling. Je to také malé 2 v 1 :). 



Nanáša sa na mokrú pokožku a mala by sa nechať pôsobiť 15 minút. Ja si ju mám na pleti počas celého kúpania, čo je niekedy aj hodinu. Kvôli vysokej koncentrácií aktívnych látok sa odporúča tých 15 min, ale ja mám citlivú pleť a aj keď ju mám hodinu, pleť mi nepodráždila. Peelingové čiastočky sú trošku hrubšie ,takže kvôli citlivosti mojej pleti musím zaobchádzať opatrnejšie.

Používam masku asi mesiac raz do týždňa a myslím, že akné je oveľa menšie. Pleť sa mi mastí rovnako ako pred tým (po použití nieje pleť taká mastná ,ale to vydrží len 2-3 hod.), čo som začala používať túto masku, no možno po dlhodobejšom používaní mi pomôže aj s týmto problémom. 


Zloženie: American Bentonit, Kaolin, French Green Clay, Bio Neem Oil, Z-exract, Sage, Nettle, Oatmeal, Anthemis nobilis, Glycerin, Urtica dioica, Rosmarinus officinalis, Spirulina, Neem oil, Camomille Oil

Maska/čistič sa mi naozaj veľmi zapáčila, aj keď je o trošku drahšia ako iné produkty. Výhoda masky je aj to ,že pleť vôbec nevysúša, pretože veľa masiek a produktov ,ktoré majú zbaviť pleť mastnoty až moc vysušujú pleť a potom sa pokožka začne ešte viac mastiť. 

Akú masku na pleť používate vy najradšej ? Je to niečo bio/100% prírodné alebo sa spoliehate na chémiu ? :)


Použité produkty:

Soaphoria: Herbaphoria, maska a čistič 120 ml: 11,90€* (bionatural.sk)


*ceny sú len orietačné

2 komentáre:

  1. Ja použivam zeleny il od Soaphorie:))zmiesavam s teplou vodou(plus nejaky olej alebo kvetinova voda)pretoze sam o sebe je dost silny(a to mam zmiesanu plet) a necham odstat pretoze inak ma neroztieratelnu konzistenciu.. a je ozaj skvely:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena