17. 12. 2014

Moja prvá kozmetická krabička

Krásny deň všetkým :)

Ja nie som vôbec fanúšik kozmetických krabičiek, pretože vždy ,keď som si pozrela video alebo článok o tom, čo bolo v danom boxe, tak vždy by som asi polovicu krabičky nevyužila. Niekedy mi to pripadá tak, že sú v krabičkách veci, ktoré sa nepredávajú a je o ne malý záujem. Pred mesiacom dm ponúkalo takúto kozmetickú krabičku za 5 €. Povedala som si ,že 5€ nieje veľa, a tak si jednu krabičku kúpim, ak ma vyžrebujú (krabičiek bolo 2000 a stačilo sa len prihlásiť a potom čakať ,či ste v šťastnej 2000-ke). Mne sa podarilo dostať medzi 2000 ľudí, ktorý si krabičku mohli vyzdvihnúť , a preto vám dnes môžem ukázať, čo všetko dm nám pripravilo do boxíkov.



Krabička je prekrásna. Určite na Vianoce urobí radosť niekomu pod stromčekom. Hneď po otvorení som si povedala Rebarbora a jahoda od Dermacolu :). Tento sprchový vonia prekrásne a aj keď bol zavretý ,tak dokázal prevoňať celý box. A to som ho len otvorila ,nestihla som ani odviazať papier :).


Po odviazaní papiera na mňa vykuklo 8 produktov. Zubná pasta od Colgate, vyživujúci šampón pre suché a vyčerpané vlasy od Schaumy, ošetrujúci telový krém s bambuckým maslom od Balei, baby lips od Maybelline, antiperspirant od Garnier, zubná kefka od TePe, bio semiačka od Snacking (ktoré som skoro všetky zjedla pri písaný tohoto článku :)) a už spomínaný sprchový gél od Dermacolu.




Čakala som aj nejaký výrobok od Alverde, pretože je to jedna z mojich najobľúbenejších značiek, ale aj bez nej sa mi krabička páčila. A konečne budem môcť vyskúšať slávne Baby lips. Chcela som si aj jeden kúpiť, pretože som bola zvedavá, či naozaj sú také skvelé ,ako väčšina tvrdí, ale 4 € mi prišlo dosť veľa za nejaký obyčajný balzam, takže som rada ,že som ho v tejto krabičke našla. Samozrejme som rada ,že som tu našla sprchový od Dermacolu. Rada aróma rituál je proste najlepšia, sú to najkrajšie voňajúce sprchové gély aké som kedy vyskúšala.

Myslím, že krabička poteší každého, kto ju bude mať doma, nooo ..... možno nie chlapov :D, ale aspoň budú mať darček pre nežnejšie pohlavie :).
Určite výrobky podrobím tvrdým testom a prinesiem vám recenzie, zatiaľ môžem odporučiť zmes bio semiačok, boli naozaj skvelé :)

Prajem ešte krásny zvyšok dňa a budem rada ,keď sa stretneme pri ďalšom článku :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena