4. 12. 2014

Novozakúpené 3

Prajem krásne podvečer :)

Dnes vám prinášam článok o nových prírastkoch v mojej kozmetickej rodinke. Ako som začala s blogovaním ,tak mám pocit, že sa rozširuje oveľa rýchlejšie ako pred tým :D. A tento týždeň príde ešte jeden, pretože v 101 drogérií mali 75% zľavy, tak je jasné ,že maniak ako ja si musel niečo nakúpiť.


Asi pred dvoma týždňami mali na bionatural poštovné zadarmo, tak som si mohla znova doplniť zásoby. Ako vždy som si kúpila hydrofilný odličovací olej, ktorý nesmie chýbať ani v jednej mojej objednávke, ďalej som si objednala kvetinovú pleťovú ružovú vodu. Pôvodne som si chcela kúpiť klasickú ružovú vodu, ale nakoniec ma zlákala táto. Mala by sa dať použiť na vlasy ,pleť, dokonca aj po holení a depilácii, takže som na ňu vážne zvedavá.

Ďalší produkt, ktorý skončil v mojom košíku je  Herbaphoria, maska a čistič. Mám niekedy veľký problém s akné, tak dúfam ,že táto maska mi s nim pomôže. Obsahuje zelený a biely íl, bentonitový íl , harmančekový olej, šalviu, rozmarín, žíhľavu, nimbový olej a extrakt z morských rias. S takýmto tímom by som boj s akné už mohla vyhrať :). Len ma prekvapilo, že maska je pomerne malá, Myslela som si že bude o trošku väčšia.

Posledné ,čo som hodila do internetového košíka bol pomarančový esenciálny olej. Ten som si kúpila ,pretože som mala malú objednávku a nevedela som si už nič vybrať, tak som zvolila tento olej. Je to 100% silica, môžem ju použiť aj pri výrobe domácej kozmetiky a vonia naozaj krásne, ako čerstvý pomaranč :)

Tak to bol môj internetový nákup. Samozrejme som neodolala aj produktom v drogériách. Ja mám nalakované nechty dá sa povedať nonstop, tak ich mám v poslednom období dosť zničené. Sú krehké, štiepia sa a lámu. Preto som si kúpila od Eveline posilňujúci lak. Až doma som si všimla ,že obsahuje formaldehyd, čo ja nerada vidím v takýchto produktoch. Práve teraz ho testujem ,tak som zvedavá ,či naozaj za 10 dní budem môcť škriabať nechtami po stene :).

Konečne sa mi tento rok podarilo kúpiť advento-kalentárový čaj. Minulý rok, keď som prišla do dm, už bol vypredaný a aj tento rok som to stihla len tak-tak. Balenie obsahuje 24 rôznych čajov - zelené, čierne, ochutené atď. Ja som maniak do čajov, asi nič si tak neviem vychutnať ako čaj. Takýto čajový adventný kalendár vie moje srdce viac potešiť ako kalendár s čokoládkami :)

Toto je môj adventný kalendár :) Ja viem, že by sa to patrilo ešte aj vianočne ozdobiť ,ale nato som fakt lenivá :D
Posledný produkt je top coat od Essence s pieskovým efektom. Ja som sa do pieskových lakov zamilovala aj napriek tomu, že ich dostať dolu z nechtov je väčší problém. Teším sa ,keď tento top coat vyskúšam, pretože by som si mohla urobiť pieskový lak z hocijakého laku ,ktorý mám doma.

Čo ste si vy rozšírili zbierku kozmetiky naposledy ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:

Soaphoria:  Herbaphoria, maska a čistič 120 ml - 11,90€* (bionatural)
Saloos: Ylang Ylang, hydrofilný odličovací olej 50ml -3,48 € *(bionatural)
Saloos:  Ruža, kvetinová pleťová voda 50ml - 4,55€* (bionatural)
Saloos:  Pomaranč, éterický olej 10ml - 1,93€* (bionatural)
Eveline: Intenzívny nechtový kondicionér 8v1 - 3,15€* (teta drogéria)
Alnatura: Advents Kalender Tee - 3,69€* (dm)
Essence: Nail art nadlak sparkle sand - 2,19€* (dm)


*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

  1. Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena