10. 12. 2014

Pieskový top coat

Krásny deň :)

Asi 14 dní som testovala kondicionér na nechty, ktorý som si kúpila na posilnenie nechtov. Musela som si ho nanášať každý deň, takže som si nemohla lakovať nechty. Ale keďže som už kúru skončila (bez efektu, ale to niekedy v samostatnom článku),  mohla som konečne otestovať tento top coat, na ktorý som sa neskutočne tešila. Myslím ,že som už spomínala, že som sa zamilovala do pieskových lakov. Mám rada efekt, ktorý vytvárajú. No a tento top coat by mal vytvoriť takýto efekt na každom laku. Je to v podstate priesvitný lak s množstvom bielych a strieborných trblietok. Na nechtoch vytvára pieskový efekt, ale trblietavý a nie matný ,aký ponúkajú pieskové laky. Mne sa viacej páči matný variant, ale nemôžem povedať ,že efekt tohoto laku je škaredý. Je pekný ,ale nie až tak ,ako som čakala.





Bez blesku

S bleskom

Stretneme sa pri ďalšom článku :)

Použité produkty:

Essence:  Nail art nadlak sparkle sand: 2,19€* (dm)


*ceny sú len orientačné

1 komentár:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena