23. 12. 2014

Trblietky od Miss Sporty

Krásny predvianočný deň :)

Pred nedávnom som zháňala lak od Gabriella Salveta č. 117. Je to krásny čierny odtieň s farebnými trbietkami. Prvý krát som ho videla na tomto blogu. Ale v drogérií som ho vôbec nenašla, čo je škoda, pretože sa mi veľmi páči. Tak som si namiesto neho kúpila lak od Miss Sport z rady Crush on you. Je to takisto čierny ,ale tento obsahuje množstvo strieborných trblietok.  Toto je prvý lak, pri ktorom mi množstvo trblietok vadí. Keby ich tam bolo menej ,vytváral by efekt hviezdnej oblohy. Takto je to obyčajný lak s trblietkami. Tým nechcem povedať ,že by bol tento lak škaredý ,ale si ho viem predstaviť v krajšej podobe. Na nechtoch krásne drží a super sa s nim lakuje, takže po funkčnej stránke je naozaj skvelý. Ja nezvyknem takéto laky prelakovať ešte priesvitným lakom, ale ak by ste chceli trblietavejší a hladší efekt ,tak odporúčam to spraviť :).






Dnes je celý deň zatiahnuté, takže fotky som robila s bleskom ,čo môže trošku skreslovať (na fotkách je kde-tu vidno zlaté trblietky, ale lak má len strieborné.)

Pravdepodobne zajtra nevydám žiadny článok, tak preto by som vám už dnes chcela popriať krásne Vianoce ,aby ste si ich užili v čo najväčšej pohode a s ľuďmi ,ktorých máte najradšej. Hlavne ,aby sa vám vyhol veľkým oblúkom vianočný stres a všetky problémy. :)
Po Vianociach sa stretneme pri ďalšom článku. :)

Použité produkty:

Miss Sporty Crush on you č.4316 : 1,19€* (teta drogéria) 

*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena